IV Seminarium Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu

IV Seminarium Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu

Już wkrótce, tj. 11 kwietnia br. odbędzie się IV Seminarium Naukowe PNTM. Tym razem tematem przewodnim będzie Znaczenie mediów społecznościowych w marketingu na rynku B2C i B2B. Jak zwykle nie zabraknie solidnej porcji wiedzy teoretycznej, prezentacji wyników badań...

Gdyby marketing był człowiekiem

Gdyby marketing był człowiekiem

Gdyby marketing był człowiekiem Rozwój nowych technologii nie omija marketingu. Z okazji jubileuszu 10.lecia działalności Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu przygotowaliśmy quiz i zapytaliśmy członków PNTM jak wyglądałby marketing, gdyby był człowiekiem. Na...

Polskie czasopisma marketingowe za 100 punktów

Polskie czasopisma marketingowe za 100 punktów

Niezmiernie miło nam poinformować, że dwa polskie czasopisma naukowe: Marketing i Rynek oraz Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych podwyższyły swój status. Artykuły publikowane w tych czasopismach mają obecnie wartość 100 punktów. Serdecznie gratulujemy wydawcom...

Raport “Racjonalizm nieoczywisty marketerów”

Raport “Racjonalizm nieoczywisty marketerów”

Jaki jest stan polskiego marketingu? Przedstawiamy raport z kwietniowo-majowych badań firmy questus Akredytowanego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego The Chartered Institute of Marketing  i ich ekspertów CIMO. „Racjonalizm nieoczywisty marketerów” prezentuje po raz...

Jubileusz PNTM & III Seminarium Naukowe PNTM

Jubileusz PNTM & III Seminarium Naukowe PNTM

Jubileusz PNTM Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu w tym roku będzie obchodzić 10 lat swojej działalności. Z tej okazji zapraszamy wszystkich Członków naszego Towarzystwa do Poznania, na obchody Jubileuszu 10.lecia PNTM. Termin: 16-17 maja 2023 r. Miejsce: Poznań,...

Zarząd Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu ogłasza drugą edycję konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu handlu i konsumpcji.

Zarząd Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu ogłasza drugą edycję konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu handlu i konsumpcji.

Szanowni Państwo, Zarząd Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu ogłasza drugą edycję konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu handlu i konsumpcji. Na konkurs mogą być składane prace doktorskie obronione w latach...