Konferencje naukowe

Konferencje naukowe – zapowiedzi

Challenges in Social Sciences and Business

- Organizator:
- Termin: 17-19 marca 2018
- Miejsce: Dubai, UAE
- Więcej informacji: http://iccssb.com/en/

VIII edycja konferencji pt. ”MARKETING W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM

- Organizator: Katedra Marketingu, Politechnika Gdańska
- Termin: 7-8 grudnia 2017
- Miejsce: Gdańsk
- Więcej informacji: www.marketinfo.zie.pg.edu.pl

Konferencje naukowe – sprawozdania

14th International CIRCLE Conference

- Organizator: Akademia Leona Koźmińskiego, Katedra Marketingu
- Termin: 19-21 kwietnia 2017
- Miejsce: Warszawa
- Więcej informacji: www.circle2017.kozminski.edu.pl

IV konferencja z cyklu Rynki żywnościowe. Innowacje na rynku żywności. Konsument – Trendy – Strategie (sprawozdanie z konferencji)

- Organizator: Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Katedra Rynku i Marketingu Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Termin: 24 listopada 2016 r.
- Miejsce: Poznań
- Więcej informacji: http://rynkizywnosciowe.pl/

7. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych. 

- Organizator: Instytut Lotnictwa w Warszawie
- Termin: 17-18 listopada 2016
- Miejsce: Warszawa
- Więcej informacji: www.ilot.edu.pl/minib

Tożsamość, wizerunek i kapitał marki firmy rodzinnej (sprawozdanie z konferencji)

- Organizator: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Termin: 17 listopada 2016
- Miejsce: Warszawa
- Więcej informacji: Dzień Przedsiębiorczości Rodzinnej

32nd Annual IMP 2016 Conference: Change and Transfrmation of Markets, Networks and Relationships

- Organizator: Katedra Strategii Marketingowych oraz Katedra Marketingu Międzynarodowego, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- Termin: 30 sierpnia – 3 września 2016 r.
- Miejsce: Poznań
- Więcej informacji: www.imp2016.com
Sprawozdanie z konferencji

XVIII Ogólnopolska Konferencja z cyklu ZACHOWANIA KONSUMENTÓW A  ZARZĄDZANIE ORGANIZACJAMI pod wiodącym hasłem:  “KONSUMENCI I ORGANIZACJE WOBEC WYZWAŃ PRZYSZŁOŚCI”

- Organizator: Katedra Marketingu na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
- Termin: 9-10 maja 2016r.
- Miejsce: Kołobrzeg
- Więcej informacji: http://www.wneiz.pl/izim/market/konferencje

Komunikacja Rynkowa. Technologia. Relacje. Zaufanie. (Sprawozdanie z konferencji)

- Organizator: Katedra Strategii Marketingowych, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- Termin: 14-15 kwietnia 2016
- Miejsce: Poznań
Galeria zdjęć

Case Open 2016. Forum Strategii Marketingowej

- Termin: 14 kwietnia 2016
- Miejsce: Warszawa
- Więcej informacji: caseopen.pl

Konferencja Naukowa „Współczesny marketing – na styku teorii i praktyki” połączona z panelem poświęconym publikowaniu w zagranicznych czasopismach naukowych

- Organizator: Katedra Marketingu, Politechnika Rzeszowska
- Termin: 25-27 czerwca 2015 r.
- Miejsce: Rzeszów – Polańczyk
- Więcej informacji: www.konferencja.prz.edu.pl

International Conference on Marketing Management

- Organizator: Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
- Termin: 18-19 czerwca 2015
- Miejsce: Warszawa
- Więcej informacji: http://www.mmconference.pl

Forum Marketingu „Anatomia sukcesu rynkowego: marketing czy innowacje?”

- Organizator: Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
- Termin: 8 maja 2015 r.
- Miejsce: Warszawa
- Więcej informacji: http://www.kozminski.edu.pl/forummarketingu/

VII Konferencja Naukowa Katedr Marketingu Uczelni Technicznych w Polsce „PROBLEMY WSPÓŁCZESNEGO MARKETINGU I LOGISTYKI – TEORIA I PRAKTYKA”  (sprawozdanie z konferencji)

- Organizatorzy: Katedra Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej we współpracy z Katedrą Logistyki, Katedrą Polityki Transportowej oraz Katedrą Rynku Transportowego Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
- Termin: 3-4 grudnia 2015 r.
- Miejsce: Gdańsk
- Więcej informacji: http://www.marketinfo.zie.pg.gda.pl

Trzecia Ogólnopolska Konferencja Metodyczna pt. „Strategie rozwoju imprez biegowych” (sprawozdanie z konferencji)

- Organizatorzy: Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
- Termin: 22-23 października 2015
- Miejsce: Poznań
- Więcej informacji: http://konferencjabiegowa.pl

Konferencja Naukowa „Marketing – organizacje – konsumenci produktów systemowych (handel i usługi profesjonalne, gospodarka turystyczna, produkty globalne) (sprawozdanie z konferencji)

- Organizator:  Katedra Polityki Rynkowej i Zarządzania Marketingowego, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Termin: 18-20 października 2015 r.
- Miejsce: Katowice
Więcej informacji: http://www.ue.katowice.pl/mco2015

VI Konferencja Naukowa Katedr Marketingu Uczelni Technicznych w Polsce „Marketing w społeczeństwie informacyjnym” (sprawozdanie z konferencji)

- Organizator: Katedra Marketingu, Politechnika Gdańska
- Termin: 4-5 grudnia 2014 r.
- Miejsce: Gdańsk
- Więcej informacji: http://www.zie.pg.gda.pl/web/katedra-marketingu/konferencja-market-info-2014

„Marketing profesjonalnych imprez biegowych” (sprawozdanie z konferencji)

- Organizatorzy: Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
- Termin: 6-7 listopada 2014
- Miejsce: Poznań
- Więcej informacji: http://konferencjabiegowa.pl
- Galeria

XXV Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji pn. „Marketing, Handel, Konsumpcja – doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości” (sprawozdanie z konferencji)

- Organizator: Katedra Marketingu i Handlu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Termin: 14-16 września 2014 r.
- Miejsce: Toruń
- Więcej informacji: http://www.econ.umk.pl/398,zjazd-2014.html

„Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce”

- Organizator: Katedra Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
- Termin: 12-14 czerwca 2014 r.
- Miejsce: Kraków – Wieliczka
- Więcej informacji: http://www.mark2014.uek.krakow.pl/

„Badania marketingowe – podejścia jakościowe i ilościowe”

- Organizator: Katedra Badań Marketingowych Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
- Termin: 25-27 maja 2014 r.
- Miejsce: Zamek Książ w Wałbrzychu
- Więcej informacji: http://www.ue.wroc.pl/wydzial_ne/4427/katedra_badan_marketingowych.html

„Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami – dekada doświadczeń w zintegrowanej przestrzeni europejskiej”

- Organizator: Katedra Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
- Termin: 19-20 maja 2014 r.
- Miejsce: Międzyzdroje
- Więcej informacji: http://www.wneiz.pl/izim/market/aktualnosci

„V Jubileuszowa Konferencja Naukowa USŁUGI 2014”

- Organizator: Katedra Podstaw Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Termin: 15-16 maja 2014r.
- Miejsce: Wrocław
- Więcej informacji: http://www.uslugi2014.ue.wroc.pl/

„Komunikacja Rynkowa: innowacje – media – design” (sprawozdanie z konferencji)

- Organizator: Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Termin: 7-8 maja 2014 r.
- Miejsce: Poznań
- Więcej informacji: http://komunikacjarynkowa.pl/

„Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych” (sprawozdanie z konferencji)

- Organizatorzy: Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
- Termin: 24-25 października 2013
- Miejsce: Poznań
- Więcej informacji: http://konferencjabiegowa.pl
Galeria

„Etnocentryzm konsumencki na rynku produktów żywnościowych. Stan i perspektywy rozwoju” (sprawozdanie z konferencji)

- Organizatorzy: Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Katedra Marketingu i Rynku Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Termin: 12 grudnia 2013r.
- Miejsce: Poznań
- Więcej informacji: http://www.up.poznan.pl/konferencja-etnocentryzm/