Miło nam poinformować, że Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu planuje organizację II seminarium naukowego, którego tytuł brzmi:

„Technologie nowej generacji jako game changer w marketingu”

Wydarzenie to odbędzie się 10 marca 2022 roku w formule online.

Tytuł seminarium nawiązuje nie tylko do wirtualizacji świata, czy Digital Marketingu, ale także do najnowszych zjawisk i postępu technologicznego jakimi są: Sztuczna Inteligencja, Rozszerzona Rzeczywistość, Internet Rzeczy, Marketing Automation, czy Blockchain. Stają się one prawdziwym wyzwaniem dla marketingu, tak w praktyce jak i w nauce, dlatego potrzebna jest szeroka dyskusja i wymiana wiedzy na ten temat.

Liczymy na to, że podobnie jak pierwsze seminarium naszego Towarzystwa, także i to spotkanie spotka się z dużym zainteresowaniem i stanie się dla Państwa inspiracją do prowadzenia kolejnych badań naukowych oraz tworzenia wartościowych publikacji.

Szczegóły organizacyjne oraz program tego wydarzenia opublikujemy wkrótce.