PNTM objęło patronatem merytorycznym następujące konferencje naukowe:
Konferencja Naukowa “Lustro Mediów IV”: od chat botów do CX i UX
– Organizator: Politechnika Gdańska, Uniwersytet Gdański i Uniwersytet Jagielloński oraz Pomorski Instytut Naukowy im. Profesora Brunona Synaka
– Termin: 4 grudnia 2023 rok
– Miejsce: Politechnika Gdańska Centrum Kompetencji STOS
– Więcej informacji: strona wydarzenia
Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych
– Organizator: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
– Termin: 7-8 listopada 2023 rok
– Miejsce: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa; al. Krakowska 110/114; Warszawa
– Więcej informacji: www.ilot.lukasiewicz.gov.pl/minib
-Sprawozdanie z wydarzenia do pobrania
6th International Conference on Marketing Management
Organizator: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Instytut Ekonomii i Finansów
Termin: 22 czerwca 2023 rok
Miejsce: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, ul Nowoursynowska 166, Warszawa
Więcej informacji: http://kprim.ieif.sggw.pl/konferencje/
XXIX Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji
– Organizator: Katedra Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
– Termin: 11-13 września 2023
– Miejsce: Kraków
– Więcej informacji: https://zjazd2023.uek.krakow.pl
Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych
– Organizator: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa oraz Wydział Zarządzania Katedra Badań Marketingowych Uniwersytet Łódzki
– Termin: 22 listopada 2022
– Miejsce: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa; al. Krakowska 110/114; Warszawa
– Więcej informacji: www.ilot.lukasiewicz.gov.pl/minib
Nauki o zarządzaniu i jakości wobec współczesnych wyzwań nauki i biznesu w turbulentnym otoczeniu
– Organizator: Zakład Marketingu, Wydział Zarządzania, Politechnika Rzeszowska oraz Katedra Opakowalnictwa Towarów, Instytut Nauk o Jakości i Zarządzania Produktem, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
– Termin: 19-21 październik 2022
– Miejsce: Rzeszów i Polańczyk
– Więcej informacji: https://konferencja-zm.prz.edu.pl
IACIS Conference – Europe 2022 Digital Transformation & Management
– Organizator: Instytut Zarządzania, Szkoła Główna Gopodarstwa Wiejskiego wspólnie z International Association for Computer Information Systems
– Termin: 22-24.06.2022 r.
– Miejsce: Warszawa / on-line
– Więcej informacji: https://iacis.org/conference-europe/index.php?fbclid=IwAR3Wbhos2QrpDbwdfBzmJDotUSgS4zM5zcf-D5TIndc0OPSmIovn1xYNT_4
Srebrna gospodarka w czasie pandemii
– Organizator: Polskie Towarzystwo Gerontologiczne Oddział Szczeciński, we współpracy z Katedrą Marketingu i Katedrą Pedagogiki Społecznej Uniwersytetu Szczecińskiego
– Termin: 24.03.2022 r.
– Miejsce: Szczecin / on-line
XXVIII Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji
– Organizator: Katedra Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego
– Termin: 25-27 października 2021 r.
– Miejsce: Szczecin
EMAC Regional 2021 „Extending boundaries: The impact of digital world on marketing”.
– Organizator: Akademia Leona Koźmińskiego
– Termin: 22-24 września 2021 r.
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: https://www.kozminski.edu.pl/en/emac-regional-conference-2021www.rynkizywnosciowe.pl
Międzynarodowa konferencja naukowa Rynki Żywnościowe 4.0 – VI konferencja z cyklu Rynki żywnościowe
– Organizator: Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Katedra Ekonomii i Polityki Gospodarczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
– Termin: 23-24 września 2021 r.
– Miejsce: Poznań
– Więcej informacji: www.rynkizywnosciowe.pl
– Program do ściągnięcia
Srebrna gospodarka. Perspektywa interdyscyplinarna
– Organizator: Polskie Towarzystwo Gerontologiczne Oddział Szczeciński, współpraca z Katedrą Marketingu i Katedrą Pedagogiki Społecznej Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Medycyny Społecznej Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
– Termin: 25.03.2021 r.
– Miejsce: Szczecin / on-line
VII Międzynarodowa Konferencja Naukowa USŁUGI 2020 pt. „Wartość w usługach komercyjnych i niekomercyjnych – definiowanie, kreowanie, współtworzenie”
– Organizator: Katedra Marketingu, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
– Termin: 18-19 czerwca 2020 r.
– Miejsce: Wrocław
– Więcej informacji: www.uslugi2020.ue.wroc.pl
11th International Research Symposium in Service Management “The Role of Services in the Sustainability and Wellbeing of Society”
– Organizator: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
– Termin: 16-19 czerwca 2020 r.
– Miejsce: Katowice
– Więcej informacji: irssm11.ue.katowice.pl
IACIS Conference: Management&Information Technology: Innovation&Improvement
– Organizator: Instytut Zarządzania, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego oraz International Association for Computer Information Systems (IACIS)
– Termin: 27-29 maja 2020 r.
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: www.iacis.org/conference-europe
Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej
– Organizator: Katedra Badań Marketingowych, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
– Termin: 24-26 maja 2020 r.
– Miejsce: Wrocław
4th International Conference on Marketing Management MM2019
– Organizator: Katedra Polityki Europejskiej, Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
– Termin: 13-14 czerwca 2019 r.
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: mmconference.sggw.pl
International Scientific Conference on Collaborative Innovation Development
– Organizator: Faculty of Engineering Management, Bialystok University of Technology
– Termin: 10-11 czerwca 2019 r.
– Miejsce: Białystok
– Więcej informacji: wiz.pb.edu.pl/nauka-i-badania/konferencje-i-seminaria/cid-2019/
IV Międzynarodowa konferencja naukowa: Marketing w procesie internacjonalizacji rynku. Nowe wyzwania otoczenia.
– Organizator: Katedra Marketingu, Wydział Ekonomiczny, Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
oraz Katedra Marketingu i Logistyki Uniwersytetu Narodowego „Politechnika Lwowska” we Lwowie
– Termin: 31.05-02.06 2019 r.
– Miejsce: Lublin
– Więcej informacji: https://www.umcs.pl/pl/katedra-marketingu,12052.htm
X Ogólnopolska Konferencja Naukowa Społeczna odpowiedzialność organizacji. Zysk vs. dobro wspólne
– Organizator: Katedra Socjologii i Polityki Społecznej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Katedra Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Katedra Strategii Marketingowych i Katedra Znormalizowanych Systemów Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
– Termin: 13-14 grudnia 2018 r.
– Miejsce: Wrocław
– Więcej informacji: www.csr.ue.wroc.pl
Międzynarodowa konferencja naukowa pt. „“Relationships on food markets – two perspectives” (publikacja pokonferencyjna)
– Organizator: Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Katedra Ekonomii i Polityki Gospodarczej w Agrobiznesie Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
– Termin: 23 listopada 2018 r.
– Miejsce: Poznań
– Więcej informacji: rynkizywnosciowe.pl
9. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych (relacja)
– Organizator: Instytut Lotnictwa w Warszawie
– Termin: 15-16 listopada 2018
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: www.ilot.edu.pl/minib
IX Konferencja Naukowa pt. „Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw – nowe trendy w zarządzaniu i marketingu”
– Organizator: Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
– Termin: 18-19 października 2018 r.
– Miejsce: Gdańsk
– Więcej informacji: www.wsb.pl/gdansk
XIV konferencja naukowa. Marketing przyszłości. Klient w orientacji współczesnych podmiotów. Trendy w komunikacji marketingowej
– Organizator: Katedra Marketingu Usług, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Uniwersytet Szczeciński
– Termin: 7-9 października 2018
– Miejsce: Dziwnów
– Więcej informacji: www.marketingowa.wzieu.pl
Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową
– Organizator: Etykiety.pl Etigraf
– Termin: 13 września 2018
– Miejsce: Centrum EXPO XXI, Warszawa
– Więcej informacji: labelinnovations.pl
III Ogólnopolska Konferencja Studenckich Kół Naukowych pt. „Zarządzanie współczesną organizacją”
Organizator: Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Termin: 6 czerwca 2018 roku
Miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Więcej informacji: kknwz.ue.poznan.pl
X Międzynarodowa Konferencja Naukowa z cyklu Szansa rozwoju Regionu nt: Współczesne wyzwania rynku pracy
Organizator: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu
Termin: 6-7 czerwca 2018 r.
Miejsce: Centralny Ośrodek Sportu – Ośrodek przygotowań Olimpijskich w Wałczu
Więcej informacji:
Badania marketingowe – metody, trendy, zastosowania
– Organizator: Katedra Badań Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
– Termin: 20-22 maja 2018, Wrocław
– Miejsce: Wrocław
– Więcej informacji: Badania marketingowe
XIX ogólnopolska konferencja, pod wiodącym hasłem: Zarządzanie marketingowe w dobie współczesnych zmian otoczenia
– Organizator: Katedra Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Uniwersytet Szczeciński
– Termin: 14-15 maja 2018
– Miejsce: Międzyzdroje
– Więcej informacji: http://www.wneiz.pl/izim/market/konferencje
Challenges in Social Sciences and Business
– Organizator: Katedra Zarządzania Relacjami Organizacji, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
– Termin: 17-19 marca 2018
– Miejsce: Dubai, UAE
– Więcej informacji: http://iccssb.com/en/
Seminarium Naukowe Doktorantów Katedry Strategii Marketingowych
– Organizator: Katedra Strategii Marketingowych, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
– Termin: 27 stycznia 2018
– Miejsce: Poznań
– Galeria
– Sprawozdanie
3rd International Conference on Marketing Management
– Organizator: Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
– Termin: 5-6 czerwca 2017
– Miejsce: Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie oraz Rynia nad Zalewem Zegrzyńskim
– Więcej informacji:
VIII edycja konferencji pt. ”MARKETING W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM”
– Organizator: Katedra Marketingu, Politechnika Gdańska
– Termin: 7-8 grudnia 2017
– Miejsce: Gdańsk
– Więcej informacji: www.marketinfo.zie.pg.edu.pl
14th International CIRCLE Conference
– Organizator: Akademia Leona Koźmińskiego, Katedra Marketingu
– Termin: 19-21 kwietnia 2017
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: www.circle2017.kozminski.edu.pl
IV konferencja z cyklu Rynki żywnościowe. Innowacje na rynku żywności. Konsument – Trendy – Strategie (sprawozdanie z konferencji)
– Organizator: Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Katedra Rynku i Marketingu Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
– Termin: 24 listopada 2016 r.
– Miejsce: Poznań
– Więcej informacji: http://rynkizywnosciowe.pl/
7. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych.
– Organizator: Instytut Lotnictwa w Warszawie
– Termin: 17-18 listopada 2016
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: www.ilot.edu.pl/minib
XVIII Ogólnopolska Konferencja z cyklu ZACHOWANIA KONSUMENTÓW A ZARZĄDZANIE ORGANIZACJAMI pod wiodącym hasłem: “KONSUMENCI I ORGANIZACJE WOBEC WYZWAŃ PRZYSZŁOŚCI” (sprawozdanie z konferencji)
– Organizator: Katedra Marketingu na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
– Termin: 9-10 maja 2016r.
– Miejsce: Kołobrzeg
– Więcej informacji: http://www.wneiz.pl/izim/market/konferencje
Case Open 2016. Forum Strategii Marketingowej
– Termin: 14 kwietnia 2016
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: caseopen.pl
VII Konferencja Naukowa Katedr Marketingu Uczelni Technicznych w Polsce „PROBLEMY WSPÓŁCZESNEGO MARKETINGU I LOGISTYKI – TEORIA I PRAKTYKA” (sprawozdanie z konferencji)
– Organizatorzy: Katedra Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej we współpracy z Katedrą Logistyki, Katedrą Polityki Transportowej oraz Katedrą Rynku Transportowego Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
– Termin: 3-4 grudnia 2015 r.
– Miejsce: Gdańsk
– Więcej informacji: http://www.marketinfo.zie.pg.gda.pl
Konferencja Naukowa „Marketing – organizacje – konsumenci produktów systemowych (handel i usługi profesjonalne, gospodarka turystyczna, produkty globalne) (sprawozdanie z konferencji)
– Organizator: Katedra Polityki Rynkowej i Zarządzania Marketingowego, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
– Termin: 18-20 października 2015 r.
– Miejsce: Katowice
– Więcej informacji: http://www.ue.katowice.pl/mco2015
Konferencja Naukowa „Współczesny marketing – na styku teorii i praktyki” połączona z panelem poświęconym publikowaniu w zagranicznych czasopismach naukowych
– Organizator: Katedra Marketingu, Politechnika Rzeszowska
– Termin: 25-27 czerwca 2015 r.
– Miejsce: Rzeszów – Polańczyk
– Więcej informacji: http://www.konferencja.prz.edu.pl
International Conference on Marketing Management
– Organizator: Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
– Termin: 18-19 czerwca 2015
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: http://www.mmconference.pl
Forum Marketingu „Anatomia sukcesu rynkowego: marketing czy innowacje?”
– Organizator: Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
– Termin: 8 maja 2015 r.
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: http://www.kozminski.edu.pl/forummarketingu/
VI Konferencja Naukowa Katedr Marketingu Uczelni Technicznych w Polsce „Marketing w społeczeństwie informacyjnym”
– Organizator: Katedra Marketingu, Politechnika Gdańska (sprawozdanie z konferencji)
– Termin: 4-5 grudnia 2014 r.
– Miejsce: Gdańsk
– Więcej informacji: http://www.zie.pg.gda.pl/web/katedra-marketingu/konferencja-market-info-2014
XXV Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji pn. „Marketing, Handel, Konsumpcja – doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości” (sprawozdanie z konferencji)
– Organizator: Katedra Marketingu i Handlu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
– Termin: 14-16 września 2014 r.
– Miejsce: Toruń
– Więcej informacji: http://www.econ.umk.pl/398,zjazd-2014.html
„Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce”
– Organizator: Katedra Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
– Termin: 12-14 czerwca 2014 r.
– Miejsce: Kraków – Wieliczka
– Więcej informacji: http://www.mark2014.uek.krakow.pl/
„Badania marketingowe – podejścia jakościowe i ilościowe”
– Organizator: Katedra Badań Marketingowych Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
– Termin: 25-27 maja 2014 r.
– Miejsce: Zamek Książ w Wałbrzychu
– Więcej informacji: http://www.ue.wroc.pl/wydzial_ne/4427/katedra_badan_marketingowych.html
„Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami – dekada doświadczeń w zintegrowanej przestrzeni europejskiej”
– Organizator: Katedra Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
– Termin: 19-20 maja 2014 r.
– Miejsce: Międzyzdroje
– Więcej informacji: http://www.wneiz.pl/izim/market/aktualnosci
„V Jubileuszowa Konferencja Naukowa USŁUGI 2014”
– Organizator: Katedra Podstaw Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
– Termin: 15-16 maja 2014r.
– Miejsce: Wrocław
– Więcej informacji: http://www.uslugi2014.ue.wroc.pl/
„Komunikacja Rynkowa: innowacje – media – design” (sprawozdanie z konferencji)
– Organizator: Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
– Termin: 7-8 maja 2014 r.
– Miejsce: Poznań
– Więcej informacji: http://komunikacjarynkowa.pl/
„Etnocentryzm konsumencki na rynku produktów żywnościowych. Stan i perspektywy rozwoju” (sprawozdanie z konferencji)
– Organizatorzy: Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Katedra Marketingu i Rynku Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
– Termin: 12 grudnia 2013 r.
– Miejsce: Poznań
– Więcej informacji: http://www.up.poznan.pl/konferencja-etnocentryzm/
Zasady udzielania patronatu merytorycznego
Organizator konferencji składa drogą elektroniczną wniosek (formularz do pobrania znajduje się tutaj) z prośbą o objęcie przez PNTM patronatu merytorycznego wydarzenia: konferencji naukowej / seminarium naukowego / sympozjum / warsztatów.
Wniosek zawiera następujące informacje:
- Nazwa i adres organizatora wydarzenia
- Rodzaj wydarzenia
- Tytuł wydarzenia
- Data i miejsce wydarzenia
- Program wydarzenia
- Imię i nazwisko osoby merytorycznie odpowiedzialnej za organizację wydarzenia
- Wniosek należy złożyć nie później niż 3 miesiące przed planowaną datą organizacji wydarzenia
- Decyzję o objęciu lub nieobjęciu patronatem merytorycznym przez PNTM wydarzenia podejmuje Prezes PNTM po zaciągnięciu opinii przynajmniej dwóch Członków Zarządu
- Decyzja Prezesa Zarządu PNTM jest ostateczna
- Wnioskodawca, który otrzyma zgodę na objęcie patronatem merytorycznym PNTM organizowanego wydarzenia jest zobowiązany do umieszczenia takiej informacji we wszystkich oficjalnych, drukowanych i elektronicznych materiałach związanych w tym wydarzeniem oraz w widocznym miejscu, w którym odbywają się obrady.
- Wnioskodawca w ciągu 3 miesięcy od daty zakończenia wydarzenia, składa w wersji elektronicznej sprawozdanie z jej przebiegu oraz dokumentuje fakt eksponowania logotypu i nazwy PNTM.