PNTM objęło patronatem merytorycznym następujące konferencje naukowe:

Srebrna Gospodarka. Przedpole.
– Organizator: Polskie Towarzystwo Gerontologiczne o/Szczecin
– Termin: 19-20.03.2025 r.
– Miejsce: Szczecin, Uniwersytet Szczeciński
 
13. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych
– Organizator: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
– Termin: 7-8.11.2024 r.
– Miejsce: Warszawa
 
II Konferencja Naukowa. Nauki o zarządzaniu i jakości wobec współczesnych wyzwań nauki i biznesu w turbulentnym otoczeniu
– Organizator: Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania, Politechnika Rzeszowska i Katedra Opakowalnictwa Towarów, Instytut Nauk o Jakości i Zarządzania Produktem, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
– Termin: 16-18.10.2024 r.
– Miejsce: Rzeszów-Solina
 
 
 
Srebrna gospodarka. Relacje międzypokoleniowe
– Organizator: Polskie Towarzystwo Gerontologiczne Oddział Szczeciński, Katedra Marketingu i Katedra Pedagogiki Społecznej Uniwersytetu Szczecińskiego
– Termin: 20-21.03.2024 r.
– Miejsce: Uniwersytet Szczeciński
– Sprawozdanie do pobrania

Konferencja Naukowa “Lustro Mediów IV”: od chat botów do CX i UX

– Organizator: Politechnika Gdańska, Uniwersytet Gdański i Uniwersytet Jagielloński oraz Pomorski Instytut Naukowy im. Profesora Brunona Synaka

– Termin: 4 grudnia 2023 rok
– Miejsce: Politechnika Gdańska Centrum Kompetencji STOS
– Więcej informacji: strona wydarzenia

Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych

– Organizator: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa

– Termin: 7-8 listopada 2023 rok
– Miejsce: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa; al. Krakowska 110/114; Warszawa
– Więcej informacji: www.ilot.lukasiewicz.gov.pl/minib

-Sprawozdanie z wydarzenia do pobrania

6th International Conference on Marketing Management

Organizator: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Instytut Ekonomii i Finansów

Termin: 22 czerwca 2023 rok

Miejsce: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, ul Nowoursynowska 166, Warszawa

Więcej informacji: http://kprim.ieif.sggw.pl/konferencje/

 

XXIX Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji

– Organizator: Katedra Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

– Termin: 11-13 września 2023
– Miejsce: Kraków
– Więcej informacji: https://zjazd2023.uek.krakow.pl  

 

Srebrna gospodarka. Konsument, gospodarstwo domowe, przedsiębiorstwo, organizacja
– Organizator: Polskie Towarzystwo Gerontologiczne Oddział Szczeciński, Katedra Marketingu i Katedra Pedagogiki Społecznej Uniwersytetu Szczecińskiego
– Termin: 22-23.03.2023 r.
– Miejsce: on-line

Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych

– Organizator: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa oraz Wydział Zarządzania Katedra Badań Marketingowych Uniwersytet Łódzki

– Termin: 22 listopada 2022
– Miejsce: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa; al. Krakowska 110/114; Warszawa
– Więcej informacji: www.ilot.lukasiewicz.gov.pl/minib

Nauki o zarządzaniu i jakości wobec współczesnych wyzwań nauki i biznesu w turbulentnym otoczeniu

– Organizator: Zakład Marketingu, Wydział Zarządzania, Politechnika Rzeszowska oraz Katedra Opakowalnictwa Towarów, Instytut Nauk o Jakości i Zarządzania Produktem, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

– Termin: 19-21 październik 2022
– Miejsce: Rzeszów i Polańczyk
– Więcej informacji: https://konferencja-zm.prz.edu.pl

IACIS Conference – Europe 2022 Digital Transformation & Management
– Organizator: Instytut Zarządzania, Szkoła Główna Gopodarstwa Wiejskiego wspólnie z International Association for Computer Information Systems
– Termin: 22-24.06.2022 r.
– Miejsce: Warszawa / on-line
– Więcej informacji: https://iacis.org/conference-europe/index.php?fbclid=IwAR3Wbhos2QrpDbwdfBzmJDotUSgS4zM5zcf-D5TIndc0OPSmIovn1xYNT_4

Srebrna gospodarka w czasie pandemii
– Organizator: Polskie Towarzystwo Gerontologiczne Oddział Szczeciński, we współpracy z Katedrą Marketingu i Katedrą Pedagogiki Społecznej Uniwersytetu Szczecińskiego
– Termin: 24.03.2022 r.
– Miejsce: Szczecin / on-line

XXVIII Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji
– Organizator: Katedra Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego
– Termin: 25-27 października 2021 r.
– Miejsce: Szczecin

EMAC Regional 2021 „Extending boundaries: The impact of digital world on marketing”.
– Organizator: Akademia Leona Koźmińskiego
– Termin: 22-24 września 2021 r.
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: https://www.kozminski.edu.pl/en/emac-regional-conference-2021www.rynkizywnosciowe.pl

Międzynarodowa konferencja naukowa Rynki Żywnościowe 4.0 – VI konferencja z cyklu Rynki żywnościowe
– Organizator: Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Katedra Ekonomii i Polityki Gospodarczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
– Termin: 23-24 września 2021 r.
– Miejsce: Poznań
– Więcej informacji: www.rynkizywnosciowe.pl
Program do ściągnięcia

Srebrna gospodarka. Perspektywa interdyscyplinarna

– Organizator: Polskie Towarzystwo Gerontologiczne Oddział Szczeciński, współpraca z Katedrą Marketingu i Katedrą Pedagogiki Społecznej Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Medycyny Społecznej Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
– Termin: 25.03.2021 r.
– Miejsce: Szczecin / on-line

VII Międzynarodowa Konferencja Naukowa USŁUGI 2020 pt. „Wartość w usługach komercyjnych i niekomercyjnych – definiowanie, kreowanie, współtworzenie”
– Organizator: Katedra Marketingu, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
– Termin: 18-19 czerwca 2020 r.
– Miejsce: Wrocław
– Więcej informacji:  www.uslugi2020.ue.wroc.pl

11th International Research Symposium in Service Management “The Role of Services in the Sustainability and Wellbeing of Society”
– Organizator: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
– Termin: 16-19 czerwca 2020 r.
– Miejsce: Katowice
– Więcej informacji: irssm11.ue.katowice.pl

IACIS Conference: Management&Information Technology: Innovation&Improvement

– Organizator: Instytut Zarządzania, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego oraz International Association for Computer Information Systems (IACIS)
– Termin: 27-29 maja 2020 r.
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: www.iacis.org/conference-europe

Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej

– Organizator: Katedra Badań Marketingowych, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
– Termin: 24-26 maja 2020 r.
– Miejsce: Wrocław

4th International Conference on Marketing Management MM2019
– Organizator: Katedra Polityki Europejskiej, Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
– Termin: 13-14 czerwca 2019 r.
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: mmconference.sggw.pl

International Scientific Conference on Collaborative Innovation Development
– Organizator: Faculty of Engineering Management, Bialystok University of Technology
– Termin: 10-11 czerwca 2019 r.
– Miejsce: Białystok
– Więcej informacji: wiz.pb.edu.pl/nauka-i-badania/konferencje-i-seminaria/cid-2019/

IV Międzynarodowa konferencja naukowa: Marketing w procesie internacjonalizacji rynku. Nowe wyzwania otoczenia.
– Organizator: Katedra Marketingu, Wydział Ekonomiczny, Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
oraz Katedra Marketingu i Logistyki Uniwersytetu Narodowego „Politechnika Lwowska” we Lwowie
– Termin: 31.05-02.06 2019 r.
– Miejsce: Lublin
– Więcej informacji: https://www.umcs.pl/pl/katedra-marketingu,12052.htm

X Ogólnopolska Konferencja Naukowa  Społeczna odpowiedzialność organizacji.  Zysk vs. dobro wspólne
– Organizator: Katedra Socjologii i Polityki Społecznej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu,  Katedra Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Katedra Strategii Marketingowych i Katedra Znormalizowanych Systemów Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
– Termin: 13-14 grudnia 2018 r.
– Miejsce: Wrocław
– Więcej informacji: www.csr.ue.wroc.pl

Międzynarodowa konferencja naukowa pt. „“Relationships on food markets – two perspectives” (publikacja pokonferencyjna)

– Organizator: Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Katedra Ekonomii i Polityki Gospodarczej w Agrobiznesie Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
– Termin: 23 listopada 2018 r.
– Miejsce: Poznań
– Więcej informacji: rynkizywnosciowe.pl

9. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych (relacja)

– Organizator: Instytut Lotnictwa w Warszawie
– Termin: 15-16  listopada 2018
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: www.ilot.edu.pl/minib

IX Konferencja Naukowa pt. „Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw – nowe trendy w zarządzaniu i marketingu”

– Organizator: Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
– Termin: 18-19 października 2018 r.
– Miejsce: Gdańsk
– Więcej informacji: www.wsb.pl/gdansk

XIV konferencja naukowa. Marketing przyszłości. Klient w orientacji współczesnych podmiotów. Trendy w komunikacji marketingowej

– Organizator: Katedra Marketingu Usług, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Uniwersytet Szczeciński
– Termin: 7-9 października 2018
– Miejsce: Dziwnów
– Więcej informacji: www.marketingowa.wzieu.pl

Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową

– Organizator:  Etykiety.pl Etigraf
– Termin: 13 września 2018
– Miejsce: Centrum EXPO XXI,  Warszawa
– Więcej informacji: labelinnovations.pl

III Ogólnopolska Konferencja Studenckich Kół Naukowych pt. „Zarządzanie współczesną organizacją”

Organizator: Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Termin: 6 czerwca 2018 roku
Miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Więcej informacji: kknwz.ue.poznan.pl

X Międzynarodowa Konferencja Naukowa z cyklu Szansa rozwoju Regionu nt: Współczesne wyzwania rynku pracy

Organizator: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu
Termin: 6-7 czerwca 2018 r.
Miejsce: Centralny Ośrodek Sportu – Ośrodek przygotowań Olimpijskich w Wałczu
Więcej informacji:

Badania marketingowe – metody, trendy, zastosowania

– Organizator: Katedra Badań Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
– Termin: 20-22 maja 2018, Wrocław
– Miejsce: Wrocław
– Więcej informacji: Badania marketingowe

XIX ogólnopolska konferencja, pod wiodącym hasłem: Zarządzanie marketingowe w dobie współczesnych zmian otoczenia

– Organizator: Katedra Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Uniwersytet Szczeciński
– Termin: 14-15 maja 2018
– Miejsce: Międzyzdroje
– Więcej informacji: http://www.wneiz.pl/izim/market/konferencje

Challenges in Social Sciences and Business

– Organizator: Katedra Zarządzania Relacjami Organizacji, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
– Termin: 17-19 marca 2018
– Miejsce: Dubai, UAE
– Więcej informacji: http://iccssb.com/en/

Seminarium Naukowe Doktorantów Katedry Strategii Marketingowych

– Organizator: Katedra Strategii Marketingowych, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
– Termin: 27 stycznia 2018
– Miejsce: Poznań
– Galeria
– Sprawozdanie

3rd International Conference on Marketing Management

– Organizator: Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
– Termin: 5-6 czerwca 2017
– Miejsce: Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie oraz Rynia nad Zalewem Zegrzyńskim
– Więcej informacji:

VIII edycja konferencji pt. ”MARKETING W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM”

– Organizator: Katedra Marketingu, Politechnika Gdańska
– Termin: 7-8 grudnia 2017
– Miejsce: Gdańsk
– Więcej informacji: www.marketinfo.zie.pg.edu.pl

14th International CIRCLE Conference

– Organizator: Akademia Leona Koźmińskiego, Katedra Marketingu
– Termin: 19-21 kwietnia 2017
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: www.circle2017.kozminski.edu.pl

IV konferencja z cyklu Rynki żywnościowe. Innowacje na rynku żywności. Konsument – Trendy – Strategie (sprawozdanie z konferencji)

– Organizator: Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Katedra Rynku i Marketingu Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
– Termin: 24 listopada 2016 r.
– Miejsce: Poznań
– Więcej informacji: http://rynkizywnosciowe.pl/

7. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych. 

– Organizator: Instytut Lotnictwa w Warszawie
– Termin: 17-18 listopada 2016
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: www.ilot.edu.pl/minib

XVIII Ogólnopolska Konferencja z cyklu ZACHOWANIA KONSUMENTÓW A  ZARZĄDZANIE ORGANIZACJAMI pod wiodącym hasłem:  “KONSUMENCI I ORGANIZACJE WOBEC WYZWAŃ PRZYSZŁOŚCI” (sprawozdanie z konferencji)

– Organizator: Katedra Marketingu na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
– Termin: 9-10 maja 2016r.
– Miejsce: Kołobrzeg
– Więcej informacji: http://www.wneiz.pl/izim/market/konferencje

Case Open 2016. Forum Strategii Marketingowej 

– Termin: 14 kwietnia 2016
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: caseopen.pl

VII Konferencja Naukowa Katedr Marketingu Uczelni Technicznych w Polsce „PROBLEMY WSPÓŁCZESNEGO MARKETINGU I LOGISTYKI – TEORIA I PRAKTYKA” (sprawozdanie z konferencji)

– Organizatorzy: Katedra Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej we współpracy z Katedrą Logistyki, Katedrą Polityki Transportowej oraz Katedrą Rynku Transportowego Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
– Termin: 3-4 grudnia 2015 r.
– Miejsce: Gdańsk
– Więcej informacji: http://www.marketinfo.zie.pg.gda.pl

Konferencja Naukowa „Marketing – organizacje – konsumenci produktów systemowych (handel i usługi profesjonalne, gospodarka turystyczna, produkty globalne)  (sprawozdanie z konferencji)

– Organizator: Katedra Polityki Rynkowej i Zarządzania Marketingowego, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
– Termin: 18-20 października 2015 r.
– Miejsce: Katowice
– Więcej informacji: http://www.ue.katowice.pl/mco2015

Konferencja Naukowa „Współczesny marketing – na styku teorii i praktyki” połączona z panelem poświęconym publikowaniu w zagranicznych czasopismach naukowych

– Organizator: Katedra Marketingu, Politechnika Rzeszowska
– Termin: 25-27 czerwca 2015 r.
– Miejsce: Rzeszów – Polańczyk
– Więcej informacji: http://www.konferencja.prz.edu.pl

International Conference on Marketing Management

– Organizator: Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
– Termin: 18-19 czerwca 2015
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: http://www.mmconference.pl

Forum Marketingu „Anatomia sukcesu rynkowego: marketing czy innowacje?”

– Organizator: Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
– Termin: 8 maja 2015 r.
– Miejsce: Warszawa
– Więcej informacji: http://www.kozminski.edu.pl/forummarketingu/

VI Konferencja Naukowa Katedr Marketingu Uczelni Technicznych w Polsce „Marketing w społeczeństwie informacyjnym”

– Organizator: Katedra Marketingu, Politechnika Gdańska (sprawozdanie z konferencji)
– Termin: 4-5 grudnia 2014 r.
– Miejsce: Gdańsk
– Więcej informacji: http://www.zie.pg.gda.pl/web/katedra-marketingu/konferencja-market-info-2014

XXV Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji pn. „Marketing, Handel, Konsumpcja – doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości” (sprawozdanie z konferencji)

– Organizator: Katedra Marketingu i Handlu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
– Termin: 14-16 września 2014 r.
– Miejsce: Toruń
– Więcej informacji: http://www.econ.umk.pl/398,zjazd-2014.html

„Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce”

– Organizator: Katedra Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
– Termin: 12-14 czerwca 2014 r.
– Miejsce: Kraków – Wieliczka
– Więcej informacji: http://www.mark2014.uek.krakow.pl/

„Badania marketingowe – podejścia jakościowe i ilościowe”

– Organizator: Katedra Badań Marketingowych Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
– Termin: 25-27 maja 2014 r.
– Miejsce: Zamek Książ w Wałbrzychu
– Więcej informacji: http://www.ue.wroc.pl/wydzial_ne/4427/katedra_badan_marketingowych.html

„Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami – dekada doświadczeń w zintegrowanej przestrzeni europejskiej”

– Organizator: Katedra Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
– Termin: 19-20 maja 2014 r.
– Miejsce: Międzyzdroje
– Więcej informacji: http://www.wneiz.pl/izim/market/aktualnosci

„V Jubileuszowa Konferencja Naukowa USŁUGI 2014”

– Organizator: Katedra Podstaw Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
– Termin: 15-16 maja 2014r.
– Miejsce: Wrocław
– Więcej informacji: http://www.uslugi2014.ue.wroc.pl/

„Komunikacja Rynkowa: innowacje – media – design” (sprawozdanie z konferencji)

– Organizator: Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
– Termin: 7-8 maja 2014 r.
– Miejsce: Poznań
– Więcej informacji: http://komunikacjarynkowa.pl/

„Etnocentryzm konsumencki na rynku produktów żywnościowych. Stan i perspektywy rozwoju” (sprawozdanie z konferencji)

– Organizatorzy: Katedra Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Katedra Marketingu i Rynku Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
– Termin: 12 grudnia 2013 r.
– Miejsce: Poznań
– Więcej informacji: http://www.up.poznan.pl/konferencja-etnocentryzm/

Zasady udzielania patronatu merytorycznego

Organizator konferencji składa drogą elektroniczną wniosek (formularz do pobrania znajduje się tutaj) z prośbą o objęcie przez PNTM patronatu merytorycznego wydarzenia: konferencji naukowej / seminarium naukowego / sympozjum / warsztatów.

Wniosek zawiera następujące informacje:

  1. Nazwa i adres organizatora wydarzenia
  2. Rodzaj wydarzenia
  3. Tytuł wydarzenia
  4. Data i miejsce wydarzenia
  5. Program wydarzenia
  6. Imię i nazwisko osoby merytorycznie odpowiedzialnej za organizację wydarzenia
  7. Wniosek należy złożyć nie później niż 3 miesiące przed planowaną datą organizacji wydarzenia
  8. Decyzję o objęciu lub nieobjęciu patronatem merytorycznym przez PNTM wydarzenia podejmuje Prezes PNTM po zaciągnięciu opinii przynajmniej dwóch Członków Zarządu
  9. Decyzja Prezesa Zarządu PNTM jest ostateczna
  10. Wnioskodawca, który otrzyma zgodę na objęcie patronatem merytorycznym PNTM organizowanego wydarzenia jest zobowiązany do umieszczenia takiej informacji we wszystkich oficjalnych, drukowanych i elektronicznych materiałach związanych w tym wydarzeniem oraz w widocznym miejscu, w którym odbywają się obrady.
  11. Wnioskodawca w ciągu 3 miesięcy od daty zakończenia wydarzenia, składa w wersji elektronicznej sprawozdanie z jej przebiegu oraz dokumentuje fakt eksponowania logotypu i nazwy PNTM.