Wyniki konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji

Miło nam ogłosić wyniki konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji, zorganizowanego przez Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu. Laureatami konkursu zostali:

Miejsce 1

dr Justyna Szymczyk, tytuł rozprawy: „Event marketing w procesie budowania wartości dla klientów w sektorze mody”, promotorka rozprawy: dr hab. Katarzyna Bilińska, prof. UE.
Praca doktorska do zobaczenia tutaj.

Miejsce 2

dr Natalia Gluza, tytuł rozprawy: „Rozbieżność wizerunkowa a postawy i intencje zakupowe konsumentów”, promotorka rozprawy: dr hab. Renata Nestorowicz, prof. UEP.
Autoreferat do zobaczenia tutaj.

Miejsce 3

dr Kinga Szkutnik-Troć, tytuł rozprawy: „Strategie reakcji na sytuację kryzysową a reputacja klubu piłkarskiego wśród kibiców”, promotorka rozprawy: prof. dr hab. Marzanna Witek-Hajduk, promotor pomocniczy: dr hab. Piotr Zaborek, prof. SGH.

Autoreferat do zobaczenia tutaj.

Serdecznie gratulujemy
Zarząd Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu