Szanowni Państwo,
Zarząd PNTM ogłasza wyniki X konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepsze prace magisterskie oraz licencjackie z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.
W kategorii prac magisterskich zwycięzcami konkursu zostali
Pierwsze miejsce
mgr Anna Kolbusz, praca pt. „Empatia wobec odbiorcy podczas projektowania doświadczeń użytkowników na przykładzie aplikacji mobilnej”, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Promotor: dr hab. Paweł Chlipała, prof. UEK.
Drugie miejsce
mgr Natalia Dziewięcka, praca pt. „Zachowania nabywcze osób starszych w Polsce”, Politechnika Świętokrzyska. Promotor: dr hab. Agnieszka Piotrowska-Piątek, prof. PŚk.
Trzecie miejsce
mgr Mateusz Kiljańczyk, praca pt. „Postrzeganie i efektywność wykorzystywania memów internetowych w komunikacji marketingowej”, Uniwersytet Warszawski. Promotor: dr hab. Agnieszka Kacprzak, prof. UW.
W kategorii prac licencjackich zwycięzcami konkursu zostali
Pierwsze miejsce
Paweł Mielnik, praca pt. „Szanse i zagrożenia wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu – perspektywa twórców oraz odbiorców treści marketingowych”, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Promotor: dr hab. Izabela Michalska-Dudek, prof. UEW.
Drugie miejsce
Kinga Zacna, praca pt. „Wykorzystanie chatbotów w procesie obsługi reklamacji. Perspektywa klientów”, Uniw
ersytet Jagielloński w Krakowie. Promotor: dr hab. Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
Trzecie miejsce
Agnieszka Bociek, praca pt. „Wpływ marketingu sensorycznego na decyzje zakupowe na rynku odzieżowym na przykładzie sklepów marki Stradivarius”, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Promotor: dr Dorota Bednarska-Olejniczak.
Laureatom oraz promotorom serdecznie gratulujemy.
Najnowsze komentarze