Miło nam ogłosić wyniki pierwszej edycji konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji, zorganizowanego przez Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu. Laureatami konkursu zostali:
Miejsce 1
dr Aneta Disterheft, tytuł rozprawy: „Badania neuromarketingowe w przewidywaniu intencji zakupowych”. Promotor rozprawy: dr hab. Ewa Jerzyk, prof. UEP.
Miejsce 2
dr Tomasz Zawadzki, tytuł rozprawy: „Wykorzystanie innowacji marketingowych w budowaniu przewagi konkurencyjnej stacji paliw w Polsce”. Promotor rozprawy: dr hab. Jan Mikołajczyk, prof. UEP.
Miejsce 3
dr Monika Ratajczyk, tytuł rozprawy: „Wpływ opakowania na decyzje zakupowe młodych konsumentów”. Promotor rozprawy: dr hab. Radosław Mącik, prof. UMCS.
Serdecznie gratulujemy
Zarząd
Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu