Członkowie założyciele PNTM
1. Bogna Pilarczyk
2. Krystyna Mazurek-Łopacińska
3. Jan W. Wiktor
4. Leszek Żabiński
5. Teresa Taranko
6. Zygmunt Waśkowski
7. Roman Niestrój
8. Maria Sławińska
9. Henryk Mruk
10. Bogdan Sojkin
11. Bogdan Gregor
12. Lechosław Garbarski
13. Jolanta Witek
14. Edyta Rudawska
15. Adam Sagan
16. Grzegorz Karasiewicz
17. Renata Nestorowicz
18. Paweł Chlipała
Członkowie honorowi:
Klemens Białecki
Anna Czubała
Jerzy Dietl
Roman Głowacki
Jan Karwowski
Ireneusz Rutkowski
Marian Strużycki
Aniela Styś
Halina Szulce
Wojciech Wrzosek
Członkowie zwyczajni:
Krzysztof Andruszkiewicz
Doris Antczak
Marek Angowski
Magdalena Ankiel
Marcin Awdziej
Dagmar Babcanova
Andrzej Bajdak
Radosław Baran
Dorota Bednarska-Olejniczak
Bogusław Bembenek
Robert Bęben
Sylwester Białowąs
Katarzyna Bilińska-Reformat
Barbara Borusiak
Sebastian Brańka
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
Wiesława Caputa
Marta Cholewa-Wiktor
Magdalena Ciesielska
Piotr Cyrek
Bogumił Czerwiński
Magdalena Daszkiewicz
Aneta Disterheft
Magdalena Dołhasz
Anna Drapińska
Wioleta Dryl
Jacek Dziwulski
Joanna Flicińska-Turkiewicz
Ewa Maria Frąckiewicz
Marcin Gąsior
Kamil Glinka
Ewa Glińska
Małgorzata Górka
Grażyna Golik-Górecka
Beata Gotwald-Feja
Anna Goliszek
Jarosław Gołębiewski
Hanna Górska-Warsewicz
Magdalena Graczyk-Kucharska
Mateusz Grzesiak
Marcin Gurtatowski
Emilian Gwiaździński
Grzegorz Hajduk
Hanna Hall
Tomasz Heryszek
Honorata Howaniec
Dorota Jaguścik
Anna Jasiulewicz
Ewa Jerzyk
Agata Jonas
Paulina Jusiuk
Agnieszka Kacprzak
Dominika Kaczorowska-Spychalska
Jacek Kamiński
Aleksandra Kaniewska-Sęba
Krzysztof Kapera
Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Joanna Karwowska
Marta Kawa
Małgorzata Kieżel
Marcin Komor
Anna Kondak
Mateusz Kot
Witold Kowal
Karol Krajewski
Wioletta Krawiec
Katarzyna Krot
Agata Krukowska-Miler
Barbara Kucharska
Michał Kucia
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
Mariusz Kuziak
Wiesława Kuźniar
Marzena Lemanowicz
Ilona Lipowska
Marcin Lipowski
Katarzyna Łazorko
Aleksandra Makowska
Marta Makowska
Michał Makowski
Mirosław Matusek
Bartosz Mazurkiewicz
Radosław Mącik
Szymon Michalak
Barbara Mróz-Gorgoń
Magdalena Murzyn
Przemysław Niewiadomski
Lilianna Nowak
Aneta Olejniczak
Tomasz Olejniczak
Iwona Oleniuch
Jacek Otto
Bogdan Pachołek
Kamila Peszko
Mirosława Pluta-Olearnik
Paweł de Pourbaix
Tomasz Prałat
Marek Prymon
Tomasz Przewoźnik
Monika Marta Przybysz
Anetta Pukas
Hanna Radke-Kozłowska
Beata Reformat
Grażyna Rosa
Iga Rudawska
Wawrzyniec Rudolf
Katarzyna Rupik
Ireneusz Piotr Rutkowski
Katarzyna Sanak-Kosmowska
Marek Seretny
Anna Sibińska
Dariusz Siemieniako
Robert Skikiewicz
Sławomir Smyczek
Joanna Sobura
Izabella Sowier-Kasprzyk
Zbigniew Spyra
Magda Stachowiak-Krzyżan
Magdalena Stefańska
Kinga Stopczyńska
Jakub Szczepkowski
Andrzej Sznajder
Wiesław Szopiński
Danuta Szwajca
Anna Szwajlik
Anna Irena Szymańska
Kamila Szymańska
Anna Szymczak
Andrzej Szymkowiak
Monika Świątkowska
Beata Tarczydło
Jolanta Tkaczyk
Przemysław Tomczyk
Tomasz Trojanowski
Dariusz Trzmielak
Maciej Urbaniak
Anna Wacowska
Agata Wawrzyniak
Barbara Wąsikowska
Grzegorz Wesołowski
Agnieszka Widawska-Stanisz
Joanna Wiechoczek
Agnieszka Wilczak
Lucyna Witek
Agnieszka Wiśniewska
Halina Wojnarowska
Jarosław Woźniczka
Sylwia Anna Wrona
Łukasz Wróblewski
Patrycja Wyciszkiewicz
Joanna Wyrwisz
Grzegorz Zasuwa
Tomasz Zawadzki
Beata Zatwarnicka-Madura
Marek Zieliński
Sebastian Zupok
Agnieszka Żbikowska
Wojciech Żurawik
Członkowie wspierający:
Bartosz Bieliński
Andrzej Kałwa
Krzysztof Gorecki
Anna Mankiewicz
Magdalena Maruszczak
Angelica Pegani
Kornelia Przedworska
dr inż. Małgorzata Adamska
Politechnika Opolska
e-mail: m.adamska@po.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
personal branding, zarządzanie wizerunkiem i marką, komunikacja marketingowa, relacje z klientami, zarządzanie wartością klientów, zachowania i motywacje konsumentów,
mgr Maria Bajak
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
e-mail: bajakm@uek.krakow.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
komunikacja marketingowa, transformacja cyfrowa, internet rzeczy, sztuczna inteligencja, marketing społeczny, zrównoważony rozwój
prof. dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail: m.purgat@ue.poznan.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
komunikacja międzykulturowa, różnice kulturowe w biznesie międzynarodowym, nowe technologie w zachowaniach konsumentów na rynku międzynarodowym
prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
Politechnika Łódzka
e-mail: agnieszka.baruk@p.lodz.pl
ORCiD |
Obszary badawcze
marketing na rynku konsumpcyjnym, zachowania nabywców finalnych, zarządzanie marketingowe, współkreowanie wartości marketingowych, prosumpcja, marketing relacji, strategie marketingowe
dr Tomasz Bekus
Akademia Górnośląska im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
e-mail: tomasz.bekus@akademiagornoslaska.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
digital marketing, e-commerce, nowe technologie w marketingu, automatyzacja marketingu
dr hab. Monika Boguszewicz-Kreft
Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku
e-mail: monika.boguszewicz-kreft@gdansk.merito.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
marketing doświadczeń, influencer marketing, zachowania konsumentów, fake news
dr inż. Agnieszka Bojanowska
Politechnika Lubelska
e-mail: a.bojanowska@pollub.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
marketing, CRM, relacje z klientami, komunikacja marketingowa, eko marketing, social media marketing, neuromarketing
dr hab. Paweł Bryła
Uniwersytet Łódzki
e-mail: pawel.bryla@uni.lodz.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, strategie marketingowe, rynek produktów żywnościowych, polityki publiczne, marketing międzynarodowy
dr hab. inż., prof. PG Magdalena Brzozowska-Woś
Politechnika Gdańska
e-mail: magdalena.brzozowska-wos@zie.pg.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
consumer engagement, zarządzanie marką, zachowania internautów, zachowania konsumentów, zachowania graczy, zintegrowana komunikacja marketingowa, marketing w mediach społecznościowych, inbound marketing, e-marketing, współtworzenie marki, e-biznes
dr hab. Wiesław Ciechomski
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail: wieslaw.ciechomski@ue.poznan.pl
Research Gate | |
ORCiD | |
Obszary badawcze
zachowania nabywców, strategie dystrybucji, marka handlowa, marketing terytorialny
dr Jakub Dąbrowski
Independent researcher
e-mail: kuba_dabrowski@wp.pl
ORCiD |
Obszary badawcze
marketing w energetyce, transformacja energetyczna, zarządzanie marketingowe, zarządzanie projektami marketingowymi, digital marketing, marketing zrównoważony, nowe produkty
dr Liwia Delińska
Uniwersytet Gdański
e-mail: liwia.delinska@ug.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, doświadczenia klientów (customer experience), marketing w sporcie, marketing w turystyce, media społecznościowe, AI
dr hab. Katarzyna Dziewanowska
Uniwersytet Warszawski
e-mail: kdziewanowska@wz.uw.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
Obszary badawcze
doświadczenia konsumentów, marketing doświadczeń, współtworzenie wartości, marketing w szkolnictwie wyższym
dr hab. Magdalena Florek
International Place Branding Association
e-mail: m.florek@placebranding.org
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
marketing terytorialny, branding miast i regionów, zarządzanie marką, marketing instytucji kultury
dr Michał Gazdecki
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
e-mail: michal.gazdecki@up.poznan.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
podejście sieciowe, relacje biznesowe, rynki żywnościowe, zachowania konsumentów, badania rynkowe
dr hab. Marcin Gębarowski
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
e-mail: mgebarow@uek.krakow.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
Obszary badawcze
targi, wystawy światowe (Expo), marketing doświadczeń, różnice kulturowe
dr Natalia Gluza
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail: natalia.gluza@ue.poznan.pl
Research Gate | |
ORCiD |
Obszary badawcze
rozbieżność wizerunkowa a postawy i intencje konsumentów, psychologiczne uwarunkowania podejmowania decyzji zakupowych, neuromarketingowe metody badań zachowań konsumentów
dr Marek Gnusowski
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail: marek.gnusowski@ue.poznan.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD | |
www |
Obszary badawcze
teoria usług, zarządzanie usługami, marketing usług profesjonalnych, marketing usług prawnych, innowacyjność usług, projektowanie usług, digitalizacja usług i jej bariery
dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak
Politechnika Gdańska
e-mail: edyandrz@pg.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
Obszary badawcze
wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu; marketing relacji; zaangażowanie klienta; logika dominacji usługowej; usługi hotelarskie i turystyczne
dr inż. Elżbieta Goryńska-Goldmann
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
e-mail: elzbieta.gorynska@up.poznan.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
zrównoważona konsumpcja, zachowania konsumentów, rynki żywnościowe, innowacje, straty i marnowanie żywności
dr inż. Małgorzata Górka
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
e-mail: malgorzata.gorka@pans.krosno.pl
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
marketing internetowy, zachowania konsumentów na rynku, komunikacja marketingowa
dr Agnieszka Górka-Chowaniec
Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
e-mail: a.chowaniec@awf.katowice.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
Obszary badawcze
zarządzanie usługami (turystyka, hotelarstwo i gastronomia), modele biznesowe (sektor gastronomiczny), zachowania konsumentów, jakość świadczonych usług, porównania międzykulturowe
dr Anna Górska
Staropolska Akademia Nauk Stosowanych w Kielcach
e-mail: annagorska@vp.pl
Google Scholar | |
Obszary badawcze
marketing internetowy, brandblogging, zaangażowanie klienta, e-marketing, e-commerce, marketing w social media, reklama w internecie
prof. dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk
Politechnika Łódzka
e-mail: magdalena.grebosz@p.lodz.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
zarządzanie marką, komunikacja marketingowa w dobie rozwoju nowych technologii, zachowania konsumentów, branding inteligentnych miast, mobilizacja wiedzy
dr hab. Piotr Hadrian
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
e-mail: hadrianp@uek.krakow.pl
ORCiD |
Obszary badawcze
zarządzanie marketingowe (marketingieem), strategie marketigu, kontrola marketingu, audyt marketingu, zachowania konsumentów
dr Anna Horzela-Miś
Politechnika Śląska
e-mail: anna.horzela-mis@polsl.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD | |
Obszary badawcze
zarządzanie strategiczne, zrównoważony rozwój, sieci współpracy, klastry, CSR
dr Robert Jadach
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
e-mail: robert.jadach@ue.wroc.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
zachowania nabywców, zarządzanie marką, konsumencka ocena produktów i marek, marketing produktów żywnościowych
dr hab. Maria Johann
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
e-mail: maria.johann@sgh.waw.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
strategie marketingowe, zachowania konsumentów, CSR, marketing usług, turystyka i hotelarstwo
dr hab. Jacek Kall
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
e-mail: jacek.kall@merito.poznan.pl
Google Scholar | |
Obszary badawcze
zarządzanie marką, komunikacja marketingowa, efektywność marketingu
prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz
Uniwersytet Warszawski
e-mail: g.karasiewicz@uw.edu.pl
Obszary badawcze
decyzje cenowe, marketing międzynarodowy, strategie internacjonalizacji, zmiany strukturalne w handlu, budżetowanie działaności marketingowej, ocena efeków działalności marketingowej
dr Mateusz Karatysz
Collegium Da Vinci
e-mail: mateusz.karatysz@cdv.pl
www | |
Obszary badawcze
strategie marketingowe, pozycjonowanie i link building, AI w marketingu, badania ilościowe i jakościowe w marketingu , fotografia i przetwarzanie obrazu, serwisy internetowe
dr hab. Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Uniwersytet Łódzki
e-mail: malgorzata.karpinska@uni.lodz.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
Obszary badawcze
komunikacja marketingowa, zachowania konsumentów, reklama, zarządzanie marką, eksperymenty
dr hab. inż. Artur Kisiołek
Wielkopolska Akademia Społeczno-Ekonomiczna
e-mail: a.kisiolek@wase.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
digital marketing, transformacja cyfrowa marketingu, e-biznes, marketing szkół wyższych, marketingu dóbr przemysłowych, marketing w budownictwie, zarządzanie strategiczne, teoria przywództwa i motywacji, zarządzanie zasobami ludzkimi
dr inż. Jacek Kotarbiński
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu w Gdyni
e-mail: jacek@kotarbinski.com
Google Scholar | |
www |
Obszary badawcze
marketing strategiczny i operacyjny, budżet i koszty marketingu, efektywność marketingu, komunikacja marketingowa, zarządzanie marką, marka osobista, AI w marketingu, influencer marketing
dr Magdalena Kowalska
Uniwersytet Szczeciński
e-mail: magdalena.kowalska@usz.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
zarządzanie relacjami z klientem, nowe technologie w marketingu, marketing mobilny
dr Magdalena Kowalska-Musiał
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
e-mail: m.musial@wszib.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
Obszary badawcze
Marketing relacji, badania marketingowe, zarzadzanie wizerunkiem, tożsamość organizacji, wartości, procesy komunikacji w zespołach projektowych, przywództwo w zespołach projektowych, rozszerzona rzeczywistość VR.
prof. dr hab. Robert Kozielski
Uniwersytet Łódzki
e-mail: robert.kozielski@uni.lodz.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
Obszary badawcze
strategia rynkowa, pomiar efektywności działań rynkowych, wskaźniki marketingowe, odporność rynkowa organizacji, analityka biznesu
dr hab., prof. UWM Wojciech Kozłowski
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
e-mail: wojciech.kozlowski@uwm.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
Marketing społecznie zaangażowany, zachowania konsumenta, zarządzanie marketingowe
dr Marek Kruk
Uniwersytet w Białymstoku
e-mail: marek.kruk@uwb.edu.pl
Obszary badawcze
marketing B2B, marketing cyfrowy, marketing partnerski, marketing międzynarodowy, CX, zarządzanie sprzedażą, przywództwo w biznesie
dr Aldona Lipka
Uniwersytet WSB Merito w Toruniu
e-mail: aldona.lipka@torun.merito.pl
Google Scholar | |
Obszary badawcze
zarządzanie marką, zintegrowana komunikacja marketingowa, badania jakościowe i ilościowe, marketing holistyczny, zrównoważony rozwój (ESG)
dr hab. Adrian Lubowiecki-Vikuk
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
e-mail: alubow@sgh.waw.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, doświadczenia klientów, marketing w turystyce, zarządzanie w turystyce, czas wolny
dr Iwona Lupa-Wójcik
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
e-mail: iwona.lupa-wojcik@up.krakow.pl
Obszary badawcze
social media marketing, AI w marketingu, neuromarketing, e-marketing
mgr Tomasz Łysoń
Uniwersytet Jagielloński
e-mail: tomasz.lyson@doctoral.uj.edu.pl
Research Gate | |
Obszary badawcze
marketing, aplikacje mobilne, e-biznes i e-commerce, media społecznościowe, ekonomika nowych mediów
dr Magdalena Maciaszczyk
Politechnika Lubelska
e-mail: m.maciaszczyk@pollub.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD | |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, komunikacja marketingowa, społeczna odpowiedzialność biznesu, konsument niepełnosprawny,
dr hab. Grzegorz Maciejewski
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
e-mail: grzegorz.maciejewski@ue.katowice.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, konsumenci wobec AI, konsumpcja zrównoważona, handel detaliczny, strategie marketingowe, metodyka badań rynkowych i marketingowych, przedsiębiorczość, rynek kawy i herbaty
dr Agnieszka Marzęda
Uniwersytet Warszawski
e-mail: a.marzeda@uw.edu.pl
Research Gate | |
ORCiD |
Obszary badawcze
komunikacja społeczna, marketing, e-markating, e-pr, e-commerce, self-publishing, sztuczna inteligencja w komunikacji
dr inż. Anna Mazurkiewicz-Pizło
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
e-mail: anna.mazurkiewiczpizlo@awf.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
zarządzanie marketingowe, komunikacja marketingowa organizacji for profit i non profit (sport, turystyka), innowacje, social media, zarządzanie winiarstwem, marketing wina, enoturystyka
dr hab., prof. UEW Izabela Michalska-Dudek
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
e-mail: izabela.michalska-dudek@ue.wroc.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
Obszary badawcze
zachowania nabywców usług turystycznych, zarządzanie lojalnością klientów, e-commerce, e-marketing, wykorzystanie AI w marketingu
dr Anna Miotk
Uniwersytet Warszawski
e-mail: a.miotk2@uw.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
Obszary badawcze
pomiar skuteczności działań marketingowych i PR, media społecznościowe w komunikacji biznesowej, rynek mediów, badania widowni online
dr Sylwia Mokrysz
Mokate S.A.
e-mail: s.mokrysz@mokate.com.pl
Research Gate | |
Obszary badawcze
Zarządzanie przedsiębiorstwem, marką. Marketing, strategie marketingowe. Zarządzanie jakością. Strategie przedsiębiorstw na rynku żywności i napojów, w tym na rynku kawy i herbaty.
prof. dr hab. Henryk Mruk
Wyższa Szkoła Zarządzania i Psychologii w Poznaniu
e-mail: henryk.mruk48@gmail.com
Obszary badawcze
przywództwo w biznesie, marketing, neuronauka w zarządzaniu
dr hab. Renata Nestorowicz
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
dr Robert Nowacki
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie
e-mail: r.nowacki@vizja.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD | |
Obszary badawcze
komunikacja marketingowa, reklama, zachowania konsumentów, badania marketingowe
mgr Ewelina Nycz
Politechnika Rzeszowska
e-mail: e.nycz@prz.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
komunikacja społeczna, marketing i wizerunek produktu, produkt regionalny, tradycyjny i ekologiczny oraz turystyczny, zarządzanie marką, klastry, ngo, targi, przedsiębiorczość
dr hab. Iwona Olejnik
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail: iwona.olejnik@ue.poznan.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
Obszary badawcze
metodologia badań jakościowych i ilościowych, zachowania konsumentów, zabezpieczenie emerytalne, zrównoważona konsumpcja
dr Izabela Ostrowska
Uniwersytet Szczeciński
e-mail: izabela.ostrowska@usz.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
branding, zarządzanie marką, komunikacja marketingowa, relacje z klientami, ambient media, zachowania konsumentów, gospodarka cyrkulacyjna, zrównoważony marketing
mgr Angelica Pegani
Independent Researcher
e-mail: angelicapegani@gmail.com
Google Scholar | |
www | |
ORCiD |
Obszary badawcze
zarządzanie mediami oraz marketingiem w przedsiębiorstwie, zarządzanie produkcją i usługami w
przedsiębiorstwie, zarządzanie w podmiotach z branży energetyczno-paliwowej, zarządzanie
międzynarodowymi zespołami w przedsiębiorstwie produkcyjno-usługowym, przywództwo oraz rola
lidera w przedsiębiorstwie Polskim oraz Międzynarodowym, zarządzanie Fundacjami, Organizacjami
oraz NGOs
dr inż. Anita Proszowska
AGH Akademia Górniczo-Hutnicza
e-mail: aproszow@agh.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
targi i wystawy gospodarcze, zachowania konsumentów, marketing międzykulturowy
dr inż. Ewa Prymon-Ryś
AGH Akademia Górniczo-Hutnicza
e-mail: ewapr@agh.edu.pl
Google Scholar | |
ORCiD | |
Obszary badawcze
zarządzanie relacjami z interesariuszami, marketing relacji, marketing NGO, fundraising, marketing B2B, marketing zrównoważony, badania marketingowe
dr Kornelia Przedworska
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
e-mail: kornelia.przedworska@uekat.pl
Obszary badawcze
marketing-mix, marketing strategiczny, zarządzanie strategiczne, zarządzanie zrównoważone, transformacja energetyczna
dr Natalia Przybylska
Politechnika Gdańska
e-mail: natalia.przybylska@pg.edu.pl
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
komunikacja marketingowa, marketing cyfrowy, zachowania konsumentów, zrównoważona konsumpcja, marketing doświadczeń, badania ilościowe i jakościowe.
dr hab., prof. UEP Milena Ratajczak-Mrozek
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail: milena.ratajczak-mrozek@ue.poznan.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
marketing przedsiębiorstw (B2B), sieci biznesowe i podejście sieciowe (network approach), marketing relacji, podejście IMP, współpraca przedsiębiorstw, Internacjonalizacja przedsiębiorstw, osadzenie (embeddedness), przewaga konkurencyjna i wyniki przedsiębiorstw, zrównoważony rozwój, przemysł wegański
dr Monika Ratajczyk
Uniwersytet Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie
e-mail: monika.ratajczyk@mail.umcs.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD | |
Obszary badawcze
opakowanie produktu, zarządzanie opakowaniem, opakowania w marketingu, logistyka opakowań, bezpieczeństwo opakowań, zachowania konsumenta, postawy konsumentów, doświadczenia konsumenta, badania jakościowe i ilościowe
dr Anna Rogala
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail: anna.rogala@ue.poznan.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
Obszary badawcze
komunikacja marketingowa, zachowania konsumentów (informacyjne, zdrowotne, żywieniowe), marketing zrównoważony
prof. dr hab. Edyta Rudawska
Uniwersytet Szczeciński
e-mail: edyta.rudawska@usz.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
Obszary badawcze
marketing, zarządzanie relacjami z klientem, wartośc klienta, propozycja wartości dla klienta, marketing zrównoważony
dr hab. inż. Magdalena Rzemieniak
Politechnika Lubelska
e-mail: m.rzemieniak@pollub.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD | |
Obszary badawcze
public relations, media, wizerunek i tożsamość, komunikacja marketingowa i interpersonalna, marketing, wartości niematerialne w marketingu, wartości w marketingu i komunikacji
dr Kamila Słupińska
Uniwersytet Szczeciński
e-mail: kamila.slupinska@usz.edu.pl
Research Gate | |
Obszary badawcze
badania marketingowe -metodologia, zastosowanie w różnych obszarach, wykorzystanie technologi w marketingu, media społecznościowe, komunikacja, podmioty i obszary badań społecznych
dr Agnieszka Smalec
Uniwersytet Szczeciński
e-mail: agnieszka.smalec@usz.edu.pl
Obszary badawcze
komunikacja marketingowa, marketing terytorialny, badania marketingowe, zarządzanie marką, sztuczna inteligencja w zarządzaniu i marketingu, zarządzanie sprzedażą, psychologia w zachowaniach i komunikacji
dr hab. Magdalena Sobocińska
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
e-mail: magdalena.sobocinska@ue.wroc.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, procesy rozwoju konsumpcji i zrównoważony rozwój, zastosowania Internetu i AI w marketingu, badania marketingowe, zarządzanie w sferze kultury
mgr Łukasz Spendel
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
e-mail: spendell@uek.krakow.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów na ścieżce zakupowej klienta, marketing automation, e-commerce, budowanie lojalności, omnichannel, komunikacja maketingowa
mgr Marta Szaban
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail:
Research Gate | |
Google Scholar | |
Obszary badawcze
zrównoważony konsumpcjonizm, zachowania konsumentów, marketing zrównoważony
dr Bartosz Szczechowicz
Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
e-mail: bartosz.szczechowicz@awf.krakow.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD | |
Obszary badawcze
marketing usług turystycznych i rekreacyjnych, marketing doświadczeń, e-marketing
dr hab. prof. UE Izabela Sztangret
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
e-mail: izabela.sztangret@ue.katowice.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
zarządzanie, zarządzanie marketingowe, zarządzanie zrównoważone, gospodarka obiegu zamkniętego, negocjacje
dr hab. inż., prof. uczelni Barbara Szymoniuk
Politechnika Lubelska
e-mail: b.szymoniuk@pollub.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD | |
Obszary badawcze
zrównoważona komunikacja marketingowa, SI w komunikacji marketingowej, marketing w gospodarce obiegu zamknietego, marketing międzynarodowy
dr Katarzyna Śmiałowicz
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail: katarzyna.smialowicz@ue.poznan.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
komunikacja marketingowa, zrównoważony marketing, marketing kultury, marketing sztuki, doświadczenia klientów (client experience), design thinking
dr Joanna Turkiewicz
Narodowy Instytut Onkologii
e-mail: joanna.turkiewicz@nio.gov.pl
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, customer experience, marketing w ochronie zdrowia, marketing społecznie zaangażowany, badania postaw i zachowań konsumentów
dr Agnieszka Wala
Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wlkp.
e-mail: awala@ajp.edu.pl
Google Scholar | |
ORCiD | |
Obszary badawcze
marka, strategia marki i jej komunikacja, marka handlowa, marka klastra, reklama, zachowania nabywców
dr hab. Zygmunt Waśkowski
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail: zygmunt.waskowski@ue.poznan.pl
Research Gate | |
Google Scholar |
Obszary badawcze
marketing w sporcie, zarządzanie marketingowe, marketing organizacji non-profit, przywództwo w organizacji
dr Joanna Wiażewicz
Politechnika Rzeszowska
e-mail: joannaw@prz.edu.pl
Research Gate | |
ORCiD |
Obszary badawcze
marketing terytorialny, komunikacja marketingowa, marketing usług, marketing wystawienniczy
dr hab. inż. prof. uczelni Ewa Więcek-Janka
Politechnika Poznańska
e-mail: ewa.wiecek-janka@put.poznan.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
tożsamość i branding firm rodzinnych; zarządzanie dobrostanem; marketing sukcesji; zrównoważony rozwój (badanie podwójnej istotnosci); marketing kompetencji
dr Anna Wielicka-Regulska
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
e-mail: wielicka@up.poznan.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD | |
www |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, zrównoważona konsumpcja żywności, gospodarka obiegu zamkniętego, automatyzacja marketingu, analityka marketingowa
dr Małgorzata Wiścicka-Fernando
Uniwersytet Szczeciński
e-mail: malgorzata.wiscicka-fernando@usz.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
zachowania konsumenta (badania zachowań konsumentów), marketing relacji, zarządzanie marką, komunikacja marketingowa, wykorzystanie VR/AR w marketingu
dr hab., prof. uczelni Katarzyna Włodarczyk
Uniwersytet Szczeciński
e-mail: katarzyna.wlodarczyk@usz.edu.pl
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, globalizacja konsumpcji, jakość życia, psychologia w biznesie, psychologia w zarzadzaniu, zarządzanie zasobami ludzkimi
dr Iwona Wojciechowska
Politechnika Rzeszowska im. I. Łukasiewicza
e-mail: iwojciechowska@prz.edu.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD | |
www |
Obszary badawcze
digital marketing, influencer marketing, komunikacja w social mediach, AI w marketingu, personal branding, employer branding, komunikacja kryzysowa
dr hab. Robert Wolny
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
e-mail: robert.wolny@ue.katowice.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD |
Obszary badawcze
gospodarka cyfrowa, e-usługi, zachowania podmiotów rynkowych w gospodarce cyfrowej, konsument cyfrowy, prosumpcja, gospodarka współdzielona, marketing
dr Mariusz Woźniakowski
Uniwersytet Łódzki
e-mail: mariusz.wozniakowski@uni.lodz.pl
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD | |
www |
Obszary badawcze
komunikacja marketingowa (w szczególności: internetowe public relations, marketing społecznościowy, grywalizacja. związki marketingu i logistyki (w szczególności: zarządzanie marketingowo-logistyczne, e-commerce, merchandising, omnichannel)
dr Dariusz Wylon
Selleo Labs
e-mail: dariusz.wylon@gmail.com
Research Gate | |
Google Scholar | |
ORCiD | |
www |
Obszary badawcze
zintegrowana komunikacja marketingowa w sektorze B2B, strategia organizacji. konkurencyjność przedsiębiorstw
dr Justyna Ziobrowska-Sztuczka
Uniwersytet Wrocławski
e-mail: justyna.ziobrowska@uwr.edu.pl
Research Gate | |
ORCiD | |
www |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, zrównoważona konsumpcja, GOZ, gospodarka współdzielenia, ekonomia subskrypcji, ekonomia sportu
dr Beata Żelazko
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
e-mail: bzelaz@sgh.waw.pl
Research Gate | |
Obszary badawcze
zarządzanie marketingowe, strategie marketingowe, rynek kosmetyków, branding, zarządzanie marką, marka przedsiębiorstwa, marka osobista, komunikacja marketingowa, influencer marketing, postawy konsumentów wobec marek, subkultury konsumenckie, kształtowanie zachowań konsumentów