Wystartowała X edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i best Genius (nagroda specjalna).

Zgłoszenia przyjmowane będą do 12 marca za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.

Prace konkursowe oceniać będzie znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się:

  • Joanna Bednarkiewicz |Publicis Worldwide
  • Bartosz Dembiński | bartoszdembinski.pl
  • Katarzyna Dragović | Szkoła Mistrzów Reklamy
  • Bartek Klimaszewski |BBDO
  • Renata Nestorowicz | Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
  • Adam Nowakowski | Meta
  • Ewa Opach | IAB Polska
  • Jacek Szlak | Marketing przy kawie
  • Mikołaj Stefański | VMLY&R
  • Maciej Twardowski | Ogilvy Poland
  • Paweł Wielkopolan | Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

Ogłoszenie wyników nastąpi 22 kwietnia 2022 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO w Warszawie.

Więcej na stronie konkursu: www.genius.perspektywy.pl