Instytut Badań Rynku Kawy i Herbaty dołącza do grona partnerów PNTM !
Miło nam poinformować, że Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu zawarło porozumienie o współpracy z Instytutem Badań Rynku Kawy i Herbaty, w ramach którego będziemy wspólne podejmowali starania na rzecz promocji i popularyzacji osiągnięć naukowych w obszarze marketingu.
Instytut Badań Rynku Kawy i Herbaty został utworzony 10 października 2022 r. na mocy postanowienia Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej i wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego: Rejestru Stowarzyszeń, Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji oraz Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej pod numerem KRS: 0000996400.
Pomysłodawcami Instytutu i główną siłą napędową jego powstania są ludzie nauki i biznesu: prof. UE dr hab. Grzegorz Maciejewski (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, członek Rady Naukowej PNTM), prof. UE dr hab. Łukasz Wróblewski (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach) i dr Sylwia Mokrysz (Grupa Mokate). Wszystkie te osoby są członkami Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Ponadto, Przewodniczącą Rady Programowej „Coffee and Tea Marketing Journal”, czasopisma wydawanego przez Instytut, jest członek zarządu PNTM, prof. UEW dr hab. Magdalena Sobocińska, która w jest także członkiem Komisji rewizyjnej Instytutu.
Działalność Instytutu ma charakter międzynarodowy. Siedziba Instytutu mieści się w Ustroniu. Natomiast siedziba czasopisma naukowego wydawanego przez Instytut znajduje się w Londynie. ISSN 3071-7167 (wersja drukowana) / ISSN 3071-6691 (wersja online).
Celami Instytutu Badań Rynku Kawy i Herbaty są:
- prowadzenie badań opartych na metodach naukowych w zakresie zachowań podmiotów rynkowych na rynku żywności i napojów, w tym na rynku kawy i herbaty;
- popularyzacja wiedzy o zachowaniach podmiotów gospodarczych na rynku artykułów spożywczych i napojów, w tym na rynku kawy i herbaty;
- integracja środowisk naukowych, badawczych i biznesowych związanych z rynkiem żywności
i napojów, w szczególności rynkiem kawy i herbaty; - współpraca z organami administracji państwowej i samorządowej oraz krajowymi, zagranicznymi i międzynarodowymi ośrodkami naukowymi, instytucjami rynkowymi, przedsiębiorstwami oraz organizacjami społecznymi i zawodowymi w zakresie wspólnych projektów naukowo-badawczych, badawczo-rozwojowych, wdrożeniowych i edukacyjnych.
Strona internetowa instytutu: https://ctmri.eu/
Strona internetowa czasopisma: https://ctmri.eu/coffee-tea-marketing-journal/
Zachęcamy do pobrania czasopisma – kliknij tutaj.
Najnowsze komentarze