Niezmiernie miło nam poinformować, że dwa polskie czasopisma naukowe: Marketing i Rynek oraz Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych podwyższyły swój status. Artykuły publikowane w tych czasopismach mają obecnie wartość 100 punktów. Serdecznie gratulujemy wydawcom tych periodyków ogromnego sukcesu, a członków PNTM zachęcamy do publikowania swoich artykułów na łamach ww. czasopism.
Ostatnie wpisy
- Sylwetki Laureatek konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
- Philip Kotler: Evolutionary Trends and the Dynamics of Change in Marketing
- Wyniki konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
- XI edycja ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
- Kodeks Marketingu po aktualizacji!
Najnowsze komentarze