Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
  • Aktualności
  • PNTM
    • Zarząd
    • Rada Naukowa
    • Członkowie PNTM
    • Statut
    • Marketing w opinii polskich naukowców
    • Kodeks
    • Patronat merytoryczny
    • O PNTM
    • Seminarium naukowe PNTM
    • Polityka prywatności
  • Patronaty
  • Konkursy
    • Praca magisterska / licencjacka
    • Praca doktorska
      • Wyniki konkursu
      • Sylwetki laureatów
    • Artykuł lub rozdział w monografii naukowej
  • Publikacje członków
  • Prekursorzy marketingu
  • Członkostwo
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Solidarni z Ukrainą

Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu solidaryzuje się ze środowiskiem naukowym Ukrainy oraz z całym społeczeństwem tego kraju wyrażając głębokie zaniepokojenie w związku z agresją militarną Rosji.

Ostatnie wpisy

  • Raport dot. stanu marketingu w Polsce
  • Rusza VIII ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji !
  • Konferencja „Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej” z jubileuszem pracy twórczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej
  • Spotkanie prof. Hermanna Simona z członkami PNTM (11/05) – zapis video
  • Spotkanie prof. Hermanna Simona z członkami PNTM (11/05)

Najnowsze komentarze