Mamy zaszczyt ogłosić wyniki VI ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.
W kategorii prac magisterskich zwyciężczynią konkursu została
mgr Aleksandra Nowak za pracę “Content marketing w ujęciu strategicznym i narzędziowym” (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu; promotor: dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UE)

Wyróżnienia zdobyli:
mgr Karolina Małetka za pracę “Uwarunkowania akceptacji elektromobilności w Polsce” (Akademia im. Leona Koźmińskiego Warszawa; promotor: dr Jolanta Tkaczyk)
mgr Agnieszka Zyzańska za pracę “Wykorzystanie koncepcji gospodarki doświadczeń na przykładzie escape roomów w Polsce” (Uniwersytet Warszawski; promotor: dr hab. Agnieszka Kacprzak)

W kategorii prac licencjackich zwyciężczynią konkursu została
Dijora Kopacz, która napisała pracę pt. „Wpływ bliskości relacji na decyzje zakupowe dotyczące prezentów” (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu; promotor: dr Anna Rogala)

Wyróżnienia zdobyli:
Rafał Pękalski za pracę “Charakterystyka użyteczności wybranych platform handlu elektronicznego” (Uniwersytet Łódzki, promotor: dr Mariusz Woźniakowski)
Agata Jajuga za pracę “Rola wartości obecnych w komunikacji marketingowej w podejmowaniu decyzji zakupowych” (Politechnika Lubelska, promotor: dr hab. inż. Marcin Gąsior)

Wszystkim Laureatom i Promotorom serdecznie gratulujemy!