Wybrano władze PNTM na kadencję 2025-2029
W dniu 8 maja odbyło się Walne Zwyczajne Zebranie Członków Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Najważniejszym punktem zebrania były wybory władz Towarzystwa na kadencję 2025-2029. Warto zauważyć, że nasze Towarzystwo liczy już 276 członków, a liczba ta z każdym rokiem wzrasta.
Przybili na Zebranie Członkowie po wcześniejszym udzieleniu absolutorium władzom Towarzystwa za lata 2021-2025, ponownie jednomyślnie na Prezesa Zarządu Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu wybrali dr hab. Zygmunta Waśkowskiego, prof. UEP powierzając mu tę funkcję po raz trzeci.
Ponadto Członkami Zarządu na kadencję 2025-2029 zostały:
prof. dr hab. Edyta Rudawska – Uniwersytet Szczeciński,
dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UEW – Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu,
dr hab. Agnieszka Żbikowska prof. UEK – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,
dr Anna Rogala – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
W kadencji 2025-2029 Komisję Rewizyjną tworzyć będą:
dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak, prof. PP – Politechnika Gdańska,
dr hab. Paweł Chlipała, prof. UEK – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,
dr hab. Grzegorz Maciejewski, prof. UEK – Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
Na Skarbnika Towarzystwa został wybrany dr Mariusz Woźniakowski reprezentujący Uniwersytet Łódzki.
Funkcję Sekretarza będzie pełnić mgr Doris Antczak z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Władzom Towarzystwa, Komisji Rewizyjnej, Skarbnikowi oraz Sekretarzowi serdecznie gratulujemy, życzymy dużo sił i satysfakcji z pracy na rzecz polskiego środowiska naukowego marketingu.
Najnowsze komentarze