Miło nam ogłosić wyniki pierwszej edycji konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji, zorganizowanego przez Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu. Laureatami konkursu zostali:

Miejsce 1

dr Aneta Disterheft, tytuł rozprawy: „Badania neuromarketingowe w przewidywaniu intencji zakupowych”. Promotor rozprawy: dr hab. Ewa Jerzyk, prof. UEP.

Miejsce 2

dr Tomasz Zawadzki, tytuł rozprawy: „Wykorzystanie innowacji marketingowych w budowaniu przewagi konkurencyjnej stacji paliw w Polsce”. Promotor rozprawy: dr hab. Jan Mikołajczyk, prof. UEP.

Miejsce 3

dr Monika Ratajczyk, tytuł rozprawy: „Wpływ opakowania na decyzje zakupowe młodych konsumentów”. Promotor rozprawy: dr hab. Radosław Mącik, prof. UMCS.

 

Serdecznie gratulujemy

Zarząd

Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu