Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
  • Aktualności
  • PNTM
    • Zarząd
    • Rada Naukowa
    • Członkowie PNTM
    • Statut
    • Marketing w opinii polskich naukowców
    • Kodeks
    • Patronat merytoryczny
    • O PNTM
    • Seminarium naukowe PNTM
    • Polityka prywatności
  • Patronaty
  • Konkursy
    • Konkurs na najlepszą pracę magisterską/licencjacką
    • Konkurs na najlepszą rozprawę doktorską
      • Wyniki konkursu
    • Artykuł lub rozdział w monografii naukowej
  • Publikacje członków
  • Prekursorzy marketingu
  • Członkostwo
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Marketing w opinii polskich naukowców

Prezentujemy Państwu wyniki badań dotyczących postrzegania marketingu jako nauki przez przedstawicieli naszego środowiska naukowego. Badania zostały przeprowadzone przez Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu w 2018 roku. 

i

Wyniki badań

Ostatnie wpisy

  • Sylwetki Laureatek konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
  • Philip Kotler: Evolutionary Trends and the Dynamics of Change in Marketing
  • Wyniki konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
  • XI edycja ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
  • Kodeks Marketingu po aktualizacji!

Najnowsze komentarze