Już wkrótce, tj. 11 kwietnia br. odbędzie się IV Seminarium Naukowe PNTM. Tym razem tematem przewodnim będzie Znaczenie mediów społecznościowych w marketingu na rynku B2C i B2B. Jak zwykle nie zabraknie solidnej porcji wiedzy teoretycznej, prezentacji wyników badań naszych Członków, a także wartościowych wystąpień praktyków biznesu. Zapraszamy do udziału oraz zgłaszania propozycji prezentacji rezultatów swoich badań. Dalsze szczegóły wkrótce.
Ostatnie wpisy
- Sylwetki Laureatek konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
- Philip Kotler: Evolutionary Trends and the Dynamics of Change in Marketing
- Wyniki konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
- XI edycja ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
- Kodeks Marketingu po aktualizacji!
Najnowsze komentarze