Już wkrótce, tj. 11 kwietnia br. odbędzie się IV Seminarium Naukowe PNTM. Tym razem tematem przewodnim będzie Znaczenie mediów społecznościowych w marketingu na rynku B2C i B2B. Jak zwykle nie zabraknie solidnej porcji wiedzy teoretycznej, prezentacji wyników badań naszych Członków, a także wartościowych wystąpień praktyków biznesu. Zapraszamy do udziału oraz zgłaszania propozycji prezentacji rezultatów swoich badań. Dalsze szczegóły wkrótce.
Ostatnie wpisy
- Wyniki: X Ogólnopolski Konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
- Zarząd Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu ogłasza trzecią edycję konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu handlu i konsumpcji.
- Podziękowania laureata konkursu Kotler Award skierowane do Członków Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu
- Pożegnanie Prof. Andrzeja Szromnika
- Spotkanie z Profesorem Rolandem T. Rustem – Wykorzystaj Sztuczną Inteligencję w Marketingu
Najnowsze komentarze