Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
  • Aktualności
  • PNTM
    • Zarząd
    • Rada Naukowa
    • Członkowie PNTM
    • Statut
    • Marketing w opinii polskich naukowców
    • Kodeks
    • Patronat merytoryczny
    • O PNTM
    • Seminarium naukowe PNTM
    • Polityka prywatności
  • Patronaty
  • Konkursy
    • Praca magisterska / licencjacka
    • Praca doktorska
      • Wyniki konkursu
      • Sylwetki laureatów
    • Artykuł lub rozdział w monografii naukowej
  • Publikacje członków
  • Prekursorzy marketingu
  • Członkostwo
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Konferencja “Nauki o zarządzaniu i jakości wobec współczesnych wyzwań nauki i biznesu w turbulentnym otoczeniu”

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do wzięcia udziału!

Ostatnie wpisy

  • Jubileusz PNTM & III Seminarium Naukowe PNTM
  • Zarząd Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu ogłasza drugą edycję konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu handlu i konsumpcji.
  • Raport CIMO Standards & Foresight – „Strategiczna przezorność w trudnych czasach”
  • VIII ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji rozstrzygnięty
  • Konferencja “Nauki o zarządzaniu i jakości wobec współczesnych wyzwań nauki i biznesu w turbulentnym otoczeniu”

Najnowsze komentarze