Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
  • Aktualności
  • PNTM
    • Zarząd
    • Rada Naukowa
    • Członkowie PNTM
    • Statut
    • Marketing w opinii polskich naukowców
    • Kodeks
    • Patronat merytoryczny
    • O PNTM
    • Seminarium naukowe PNTM
    • Polityka prywatności
  • Patronaty
  • Konkursy
    • Konkurs na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
    • Konkurs na najlepszą rozprawę doktorską
      • Wyniki konkursu
    • Artykuł lub rozdział w monografii naukowej
  • Publikacje członków
  • Prekursorzy marketingu
  • Członkostwo
  • Kontakt
Zaznacz stronę


Ogólnopolski konkurs na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji



Konkurs im. prof. Teresy Taranko na najlepszą pracę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji

l

Konkurs na najlepszy artykuł lub rozdział w monografii naukowej przygotowany na Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji