dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń, prof. UE we Wrocławiu
Pracownik Wydziału Zarządzania w Katedrze Marketingu UE we Wrocławiu, Kierownik Studiów Podyplomowych „Marketing i Zarządzanie”, Dyrektor Fundacji Rozwoju UE we Wrocławiu.
Dziennik Gazeta Prawna już po raz dziesiąty zaprosił wydawnictwa do udziału w konkursie Economicus dla najlepszych książek ekonomiczno-biznesowych na rodzimym rynku wydawniczym. To największy tego typu konkurs w Polsce.
Książka awansowa autorstwa B. Mróz-Gorgoń: Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji, Wyd. PWN, Warszawa 2019 została laureatem konkursu Economicus 2020 dla najlepszych książek ekonomiczno-biznesowych na rodzimym rynku wydawniczym organizowanego przez Dziennik Gazeta Prawna. Partnerem konkursu jest Narodowy Bank Polski.
W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu oraz badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu Publikacja zawiera również interesujące opisy przypadków rebrandingu badanych marek – zapoznać się tu można z case study marek: ZOO Wrocław, InPost, Nest Bank, Mamut, Warta, Cyfrowy Polsat, Port Lotniczy Wrocław, Tygodnik „Polityka”, TIM, Work Service i mBank.
Wśród wielu firm, których menedżerowie udzielili wywiadów pogłębionych (25 menedżerów rożnych podmiotów) były m.in.: mBank i InPost – w tych przypadkach wywiady pogłębione przeprowadzone zostały z prezesami tych firm: Cezarym Stypułkowskim i Rafałem Brzoską.
Publikacja, która zdobyła III nagrodę w kategorii „Najlepszy poradnik biznesowy”, stanowiła efekt projektu InterEkon (projekt finansowany w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą „Regionalna Inicjatywa Doskonałości” w latach 2019-2022, nr projektu: 015/RID/2018/19 kwota finansowania: 10 721 040,00 PLN., kierownik projektu: prof. dr hab. Ewa Stańczyk-Hugiet.
Najnowsze komentarze