Już 14-15 września odbędzie się 8. edycja wydarzenia, na której prelegenci przedstawią trendy w social mediach (Facebook, LinkedIn, YouTube), Google Ads, działalności CSR, e-commerce, omnichannel oraz przedstawią nowe narzędzia marketingowe, które testują największe brandy.
Ze sceny wykłady wygłoszą m.in.: Katarzyna Turowski Paliwoda, Head of Business, CEE Facebook, Jarosław Bednarczyk, Sales Manager CEE, Google, Angelika Jeżewska, Brand Manager w Lenovo Polska, Tomasz Bąk, Dyrektor Marketingu w Citi Handlowy, Piotr Bucki, Łukasz Jakóbiak, Tomasz Manikowski, Artur Jabłoński oraz Andrzej J. Chechliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu Online i eCommerce, BNP Paribas.
Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference oraz bilety dostępne są na: https://goldenmarketing.pl/poznan/. Zachęcamy także do obejrzenia relacji wideo z zeszłorocznej edycji: https://youtu.be/KT47nuqT9BQ
Jurek Owsiak – Twórca Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy– gościem specjalnym Golden Marketing Conference.
Dziennikarz radiowy i telewizyjny, twórca najbardziej rozpoznawalnej marki w Polsce – Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Pol’and’Rock Festival przyjedzie do Poznania 14 września
na zaproszenie MTP – organizatora Golden Marketing Conference by wygłosić prezentację
pt. „Budowanie wizerunku marki oraz team building na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol’and’Rock”.
Swój sukces zawdzięcza ludziom których skupia wokół siebie, niezależnie od ich wieku czy poglądów, z którymi konsekwentnie buduje wizerunek stworzonych przez siebie marek. W swoim wystąpieniu zdradzi jak efektywnie budować tak duże przedsięwzięcia i jak skrupulatnie je realizować. Podzieli
się swoimi doświadczeniami, przełamując stereotypowe myślenie i motywując do działania.
Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz przedsiębiorców. Organizator konferencji ma jasno wyznaczony cel – przekazać jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotować rynek marketingowy na nadchodzące zmiany. Specjalna formuła oparta na długich prelekcjach oraz wyjątkowy dobór prelegentów stworzony z wybitnych ekspertów i dyrektorów marketingu największych międzynarodowych marek stwarza przełomowy dla branży marketingowej event
o ogromnym potencjale biznesowym.