mgr Maria Bajak

mgr Maria Bajak

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

 

e-mail: bajakm@uek.krakow.pl

Research Gate
   
Google Scholar
   
LinkedIn
   
ORCiD

 

Obszary badawcze

komunikacja marketingowa, transformacja cyfrowa, internet rzeczy, sztuczna inteligencja, marketing społeczny, zrównoważony rozwój

dr inż. Agnieszka Bojanowska

dr inż. Agnieszka Bojanowska

Politechnika Lubelska

 

e-mail: a.bojanowska@pollub.pl

Research Gate
   
Google Scholar
   
LinkedIn
   
ORCiD

 

Obszary badawcze

marketing, CRM, relacje z klientami, komunikacja marketingowa, eko marketing, social media marketing, neuromarketing

dr hab. Paweł Bryła

dr hab. Paweł Bryła

Uniwersytet Łódzki

 

e-mail: pawel.bryla@uni.lodz.pl

Research Gate
   
Google Scholar
   
LinkedIn
   
ORCiD

 

Obszary badawcze

zachowania konsumentów, strategie marketingowe, rynek produktów żywnościowych, polityki publiczne, marketing międzynarodowy

dr hab. inż., prof. PG Magdalena Brzozowska-Woś

dr hab. inż., prof. PG Magdalena Brzozowska-Woś

Politechnika Gdańska

e-mail: magdalena.brzozowska-wos@zie.pg.edu.pl

Research Gate
Google Scholar
ORCiD

 

Obszary badawcze

consumer engagement, zarządzanie marką, zachowania internautów, zachowania konsumentów, zachowania graczy, zintegrowana komunikacja marketingowa, marketing w mediach społecznościowych, inbound marketing, e-marketing, współtworzenie marki, e-biznes

dr hab. Wiesław Ciechomski

dr hab. Wiesław Ciechomski

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

 

e-mail: wieslaw.ciechomski@ue.poznan.pl

Research Gate
ORCiD

 

Obszary badawcze

zachowania nabywców, strategie dystrybucji, marka handlowa, marketing terytorialny

dr Jakub Dąbrowski

dr Jakub Dąbrowski

Independent researcher

 

e-mail: kuba_dabrowski@wp.pl

LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

marketing w energetyce, transformacja energetyczna, zarządzanie marketingowe, zarządzanie projektami marketingowymi, digital marketing, marketing zrównoważony, nowe produkty

dr Liwia Delińska

dr Liwia Delińska

Uniwersytet Gdański

 

e-mail: liwia.delinska@ug.edu.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

zachowania konsumentów, doświadczenia klientów (customer experience), marketing w sporcie, marketing w turystyce, media społecznościowe, AI

dr hab. Katarzyna Dziewanowska

dr hab. Katarzyna Dziewanowska

Uniwersytet Warszawski

 

e-mail: kdziewanowska@wz.uw.edu.pl

Research Gate
   
Google Scholar
   
LinkedIn

 

Obszary badawcze

doświadczenia konsumentów, marketing doświadczeń, współtworzenie wartości, marketing w szkolnictwie wyższym

dr Michał Gazdecki

dr Michał Gazdecki

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

 

e-mail: michal.gazdecki@up.poznan.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

podejście sieciowe, relacje biznesowe, rynki żywnościowe, zachowania konsumentów, badania rynkowe

dr hab. Marcin Gębarowski

dr hab. Marcin Gębarowski

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

 

e-mail: mgebarow@uek.krakow.pl

Research Gate
   
Google Scholar
   

 

Obszary badawcze

targi, wystawy światowe (Expo), marketing doświadczeń, różnice kulturowe

dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak

dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak

Politechnika Gdańska

 

e-mail: edyandrz@pg.edu.pl

Research Gate
   
Google Scholar
   
LinkedIn

 

Obszary badawcze

wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu; marketing relacji; zaangażowanie klienta; logika dominacji usługowej; usługi hotelarskie i turystyczne

dr inż. Elżbieta Goryńska-Goldmann

dr inż. Elżbieta Goryńska-Goldmann

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

 

e-mail: elzbieta.gorynska@up.poznan.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

zrównoważona konsumpcja, zachowania konsumentów, rynki żywnościowe, innowacje, straty i marnowanie żywności

dr inż. Małgorzata Górka

dr inż. Małgorzata Górka

Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie

 

e-mail: malgorzata.gorka@pans.krosno.pl

Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

marketing internetowy, zachowania konsumentów na rynku, komunikacja marketingowa

dr Agnieszka Górka-Chowaniec

dr Agnieszka Górka-Chowaniec

Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach

 

e-mail: a.chowaniec@awf.katowice.pl

Research Gate
   
Google Scholar
   

 

Obszary badawcze

zarządzanie usługami (turystyka, hotelarstwo i gastronomia), modele biznesowe (sektor gastronomiczny), zachowania konsumentów, jakość świadczonych usług, porównania międzykulturowe

dr Anna Górska

dr Anna Górska

Staropolska Akademia Nauk Stosowanych w Kielcach

 

e-mail: annagorska@vp.pl

Google Scholar
   
LinkedIn

 

Obszary badawcze

marketing internetowy, brandblogging, zaangażowanie klienta, e-marketing, e-commerce, marketing w social media, reklama w internecie

prof. dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk

prof. dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk

Politechnika Łódzka

 

e-mail: magdalena.grebosz@p.lodz.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

zarządzanie marką, komunikacja marketingowa w dobie rozwoju nowych technologii, zachowania konsumentów, branding inteligentnych miast, mobilizacja wiedzy

dr Anna Horzela-Miś

dr Anna Horzela-Miś

Politechnika Śląska

 

e-mail: anna.horzela-mis@polsl.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

zarządzanie strategiczne, zrównoważony rozwój, sieci współpracy, klastry, CSR

dr Robert Jadach

dr Robert Jadach

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

 

e-mail: robert.jadach@ue.wroc.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

zachowania nabywców, zarządzanie marką, konsumencka ocena produktów i marek, marketing produktów żywnościowych

dr hab. Maria Johann

dr hab. Maria Johann

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

 

e-mail: maria.johann@sgh.waw.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

strategie marketingowe, zachowania konsumentów, CSR, marketing usług, turystyka i hotelarstwo

dr hab. Jacek Kall

dr hab. Jacek Kall

Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

 

e-mail: jacek.kall@merito.poznan.pl

   
Google Scholar
   
LinkedIn

 

Obszary badawcze

zarządzanie marką, komunikacja marketingowa, efektywność marketingu

dr Mateusz Karatysz

dr Mateusz Karatysz

Collegium Da Vinci

 

e-mail: mateusz.karatysz@cdv.pl

LinkedIn
 
www

 

Obszary badawcze

strategie marketingowe, pozycjonowanie i link building, AI w marketingu, badania ilościowe i jakościowe w marketingu , fotografia i przetwarzanie obrazu, serwisy internetowe

dr hab. Małgorzata Karpińska-Krakowiak

dr hab. Małgorzata Karpińska-Krakowiak

Uniwersytet Łódzki

 

e-mail: malgorzata.karpinska@uni.lodz.pl

Research Gate
   
Google Scholar
   
LinkedIn

 

Obszary badawcze

komunikacja marketingowa, zachowania konsumentów, reklama, zarządzanie marką, eksperymenty

dr hab. inż. Artur Kisiołek

dr hab. inż. Artur Kisiołek

Wielkopolska Akademia Społeczno-Ekonomiczna

 

e-mail: a.kisiolek@wase.edu.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

digital marketing, transformacja cyfrowa marketingu, e-biznes, marketing szkół wyższych, marketingu dóbr przemysłowych, marketing w budownictwie, zarządzanie strategiczne, teoria przywództwa i motywacji, zarządzanie zasobami ludzkimi

dr Magdalena Kowalska

dr Magdalena Kowalska

Uniwersytet Szczeciński

 

e-mail: magdalena.kowalska@usz.edu.pl

Research Gate
   
Google Scholar
   
LinkedIn

 

Obszary badawcze

zarządzanie relacjami z klientem, nowe technologie w marketingu, marketing mobilny

dr Magdalena Kowalska-Musiał

dr Magdalena Kowalska-Musiał

Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

 

e-mail: m.musial@wszib.edu.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn

 

Obszary badawcze

Marketing relacji, badania marketingowe, zarządzanie wizerunkiem, tożsamość organizacji, wartości, procesy komunikacji w zespołach projektowych, przywództwo w zespołach projektowych.

dr hab., prof. UWM Wojciech Kozłowski

dr hab., prof. UWM Wojciech Kozłowski

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

 

e-mail: wojciech.kozlowski@uwm.edu.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

Marketing społecznie zaangażowany, zachowania konsumenta, zarządzanie marketingowe

prof. dr hab. Jan Kreft

prof. dr hab. Jan Kreft

Politechnika Gdańska

 

e-mail: jan.kreft@pg.edu.pl

Research Gate
   
Google Scholar
   
LinkedIn

 

Obszary badawcze

 

dr Aldona Lipka

dr Aldona Lipka

Uniwersytet WSB Merito w Toruniu

 

e-mail: aldona.lipka@torun.merito.pl

Google Scholar
 
LinkedIn

 

Obszary badawcze

zarządzanie marką, zintegrowana komunikacja marketingowa, badania jakościowe i ilościowe, marketing holistyczny, zrównoważony rozwój (ESG)

dr hab. Adrian Lubowiecki-Vikuk

dr hab. Adrian Lubowiecki-Vikuk

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

 

e-mail: alubow@sgh.waw.pl

Research Gate
   
Google Scholar
   
LinkedIn

 

Obszary badawcze

zachowania konsumentów, doświadczenia klientów, marketing w turystyce, zarządzanie w turystyce, czas wolny

dr Iwona Lupa-Wójcik

dr Iwona Lupa-Wójcik

Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

 

e-mail: iwona.lupa-wojcik@up.krakow.pl

Research Gate
   
Google Scholar
   
LinkedIn

 

Obszary badawcze

social media marketing, AI w marketingu, neuromarketing, e-marketing

mgr Tomasz Łysoń

mgr Tomasz Łysoń

Uniwersytet Jagielloński

 

e-mail: tomasz.lyson@doctoral.uj.edu.pl

Research Gate
 
LinkedIn

 

Obszary badawcze

marketing, aplikacje mobilne, e-biznes i e-commerce, media społecznościowe, ekonomika nowych mediów

dr Magdalena Maciaszczyk

dr Magdalena Maciaszczyk

Politechnika Lubelska

 

e-mail: m.maciaszczyk@pollub.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

zachowania konsumentów, komunikacja marketingowa, społeczna odpowiedzialność biznesu, konsument niepełnosprawny,

dr hab. Grzegorz Maciejewski

dr hab. Grzegorz Maciejewski

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

 

e-mail: grzegorz.maciejewski@ue.katowice.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

zachowania konsumentów, konsumenci wobec AI, konsumpcja zrównoważona, handel detaliczny, strategie marketingowe, metodyka badań rynkowych i marketingowych, przedsiębiorczość, rynek kawy i herbaty

dr inż. Anna Mazurkiewicz-Pizło

dr inż. Anna Mazurkiewicz-Pizło

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie

 

e-mail: anna.mazurkiewiczpizlo@awf.edu.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

zarządzanie marketingowe, komunikacja marketingowa organizacji for profit i non profit (sport, turystyka), innowacje, social media, zarządzanie winiarstwem, marketing wina, enoturystyka

dr hab., prof. UEW Izabela Michalska-Dudek

dr hab., prof. UEW Izabela Michalska-Dudek

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

 

e-mail: izabela.michalska-dudek@ue.wroc.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn

 

Obszary badawcze

zachowania nabywców usług turystycznych, zarządzanie lojalnością klientów, e-commerce, e-marketing, wykorzystanie AI w marketingu

dr Anna Miotk

dr Anna Miotk

Uniwersytet Warszawski

 

e-mail: a.miotk2@uw.edu.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn

 

Obszary badawcze

pomiar skuteczności działań marketingowych i PR, media społecznościowe w komunikacji biznesowej, rynek mediów, badania widowni online

dr Sylwia Mokrysz

dr Sylwia Mokrysz

Mokate S.A.

 

e-mail: s.mokrysz@mokate.com.pl

Research Gate
 
LinkedIn

 

Obszary badawcze

Zarządzanie przedsiębiorstwem, marką. Marketing, strategie marketingowe. Zarządzanie jakością. Strategie przedsiębiorstw na rynku żywności i napojów, w tym na rynku kawy i herbaty.

prof. dr hab. Henryk Mruk

prof. dr hab. Henryk Mruk

Wyższa Szkoła Zarządzania i Psychologii w Poznaniu

 

e-mail: henryk.mruk48@gmail.com

Obszary badawcze

przywództwo w biznesie, marketing, neuronauka w zarządzaniu

dr hab. Renata Nestorowicz

dr hab. Renata Nestorowicz

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

 

e-mail: renata.nestorowicz@ue.poznan.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn

 

Obszary badawcze
dr Robert Nowacki

dr Robert Nowacki

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie

 

e-mail: r.nowacki@vizja.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

komunikacja marketingowa, reklama, zachowania konsumentów, badania marketingowe

mgr Ewelina Nycz

mgr Ewelina Nycz

Politechnika Rzeszowska

 

e-mail: e.nycz@prz.edu.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

komunikacja społeczna, marketing i wizerunek produktu, produkt regionalny, tradycyjny i ekologiczny oraz turystyczny, zarządzanie marką, klastry, ngo, targi, przedsiębiorczość

dr hab. Iwona Olejnik

dr hab. Iwona Olejnik

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

 

e-mail: iwona.olejnik@ue.poznan.pl

Research Gate
   
Google Scholar
   
LinkedIn

 

Obszary badawcze

metodologia badań jakościowych i ilościowych, zachowania konsumentów, zabezpieczenie emerytalne, zrównoważona konsumpcja

dr inż. Anita Proszowska

dr inż. Anita Proszowska

AGH Akademia Górniczo-Hutnicza

 

e-mail: aproszow@agh.edu.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

targi i wystawy gospodarcze, zachowania konsumentów, marketing międzykulturowy

dr inż. Ewa Prymon-Ryś

dr inż. Ewa Prymon-Ryś

AGH Akademia Górniczo-Hutnicza

 

e-mail: ewapr@agh.edu.pl

Google Scholar
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

zarządzanie relacjami z interesariuszami, marketing relacji, marketing NGO, fundraising, marketing B2B, marketing zrównoważony, badania marketingowe

dr hab., prof. UEP Milena Ratajczak-Mrozek

dr hab., prof. UEP Milena Ratajczak-Mrozek

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

 

e-mail: milena.ratajczak-mrozek@ue.poznan.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

marketing przedsiębiorstw (B2B), sieci biznesowe i podejście sieciowe (network approach), marketing relacji, podejście IMP, współpraca przedsiębiorstw, Internacjonalizacja przedsiębiorstw, osadzenie (embeddedness), przewaga konkurencyjna i wyniki przedsiębiorstw, zrównoważony rozwój, przemysł wegański

dr Monika Ratajczyk

dr Monika Ratajczyk

Uniwersytet Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie

 

e-mail: monika.ratajczyk@mail.umcs.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

opakowanie produktu, zarządzanie opakowaniem, opakowania w marketingu, logistyka opakowań, bezpieczeństwo opakowań, zachowania konsumenta, postawy konsumentów, doświadczenia konsumenta, badania jakościowe i ilościowe

dr Anna Rogala

dr Anna Rogala

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

 

e-mail: anna.rogala@ue.poznan.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn

 

Obszary badawcze

komunikacja marketingowa, zachowania konsumentów (informacyjne, zdrowotne, żywieniowe), marketing zrównoważony

prof. dr hab. Edyta Rudawska

prof. dr hab. Edyta Rudawska

Uniwersytet Szczeciński

 

e-mail: edyta.rudawska@usz.edu.pl

Research Gate
   
Google Scholar
   
LinkedIn

 

Obszary badawcze

marketing, zarządzanie relacjami z klientem, wartośc klienta, propozycja wartości dla klienta, marketing zrównoważony

dr hab. inż. Magdalena Rzemieniak

dr hab. inż. Magdalena Rzemieniak

Politechnika Lubelska

 

e-mail: m.rzemieniak@pollub.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

public relations, media, wizerunek i tożsamość, komunikacja marketingowa i interpersonalna, marketing, wartości niematerialne w marketingu, wartości w marketingu i komunikacji

dr Kamila Słupińska

dr Kamila Słupińska

Uniwersytet Szczeciński

 

e-mail: kamila.slupinska@usz.edu.pl

Research Gate

 

Obszary badawcze

badania marketingowe -metodologia, zastosowanie w różnych obszarach, wykorzystanie technologi w marketingu, media społecznościowe, komunikacja, podmioty i obszary badań społecznych

dr hab. Magdalena Sobocińska

dr hab. Magdalena Sobocińska

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

 

e-mail: magdalena.sobocinska@ue.wroc.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

zachowania konsumentów, procesy rozwoju konsumpcji i zrównoważony rozwój, zastosowania Internetu i AI w marketingu, badania marketingowe, zarządzanie w sferze kultury

mgr Marta Szaban

mgr Marta Szaban

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

 

e-mail:

Research Gate
   
Google Scholar
   
LinkedIn

 

Obszary badawcze

zrównoważony konsumpcjonizm, zachowania konsumentów, marketing zrównoważony

dr Bartosz Szczechowicz

dr Bartosz Szczechowicz

Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie

 

e-mail: bartosz.szczechowicz@awf.krakow.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

marketing usług turystycznych i rekreacyjnych, marketing doświadczeń, e-marketing

dr hab. prof. UE Izabela Sztangret

dr hab. prof. UE Izabela Sztangret

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

 

e-mail: izabela.sztangret@ue.katowice.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

zarządzanie, zarządzanie marketingowe, zarządzanie zrównoważone, gospodarka obiegu zamkniętego, negocjacje

dr hab. inż., prof. uczelni Barbara Szymoniuk

dr hab. inż., prof. uczelni Barbara Szymoniuk

Politechnika Lubelska

 

e-mail: b.szymoniuk@pollub.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

zrównoważona komunikacja marketingowa, SI w komunikacji marketingowej, marketing w gospodarce obiegu zamknietego, marketing międzynarodowy

dr Katarzyna Śmiałowicz

dr Katarzyna Śmiałowicz

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

 

e-mail: katarzyna.smialowicz@ue.poznan.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

komunikacja marketingowa, zrównoważony marketing, marketing kultury, marketing sztuki, doświadczenia klientów (client experience), design thinking

dr Joanna Turkiewicz

dr Joanna Turkiewicz

Narodowy Instytut Onkologii

 

e-mail: joanna.turkiewicz@nio.gov.pl

Research Gate
   
Google Scholar
   
LinkedIn

 

Obszary badawcze

zachowania konsumentów, customer experience, marketing w ochronie zdrowia, marketing społecznie zaangażowany, badania postaw i zachowań konsumentów

dr Agnieszka Wala

dr Agnieszka Wala

Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wlkp.

 

e-mail: awala@ajp.edu.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

marka, strategia marki i jej komunikacja, marka handlowa, marka klastra, reklama, zachowania nabywców

dr hab. Zygmunt Waśkowski

dr hab. Zygmunt Waśkowski

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

 

e-mail: zygmunt.waskowski@ue.poznan.pl

Research Gate
Google Scholar

 

Obszary badawcze

marketing w sporcie, zarządzanie marketingowe, marketing organizacji non-profit, przywództwo w organizacji

dr Joanna Wiażewicz

dr Joanna Wiażewicz

Politechnika Rzeszowska

 

e-mail: joannaw@prz.edu.pl

Research Gate
 
LinkedIn
  
ORCiD

 

Obszary badawcze

marketing terytorialny, komunikacja marketingowa, marketing usług, marketing wystawienniczy

dr Anna Wielicka-Regulska

dr Anna Wielicka-Regulska

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

 

e-mail: wielicka@up.poznan.pl

Research Gate
Google Scholar
LinkedIn
 
ORCiD
 
www

 

Obszary badawcze

zachowania konsumentów, zrównoważona konsumpcja żywności, gospodarka obiegu zamkniętego, automatyzacja marketingu, analityka marketingowa

dr Małgorzata Wiścicka-Fernando

dr Małgorzata Wiścicka-Fernando

Uniwersytet Szczeciński

 

e-mail: malgorzata.wiscicka-fernando@usz.edu.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

zachowania konsumenta (badania zachowań konsumentów), marketing relacji, zarządzanie marką, komunikacja marketingowa, wykorzystanie VR/AR w marketingu

dr hab. Robert Wolny

dr hab. Robert Wolny

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

 

e-mail: robert.wolny@ue.katowice.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
 
ORCiD

 

Obszary badawcze

gospodarka cyfrowa, e-usługi, zachowania podmiotów rynkowych w gospodarce cyfrowej, konsument cyfrowy, prosumpcja, gospodarka współdzielona, marketing

dr Mariusz Woźniakowski

dr Mariusz Woźniakowski

Uniwersytet Łódzki

 

e-mail: mariusz.wozniakowski@uni.lodz.pl

Research Gate
 
Google Scholar
 
LinkedIn
  
ORCiD
  
www

 

Obszary badawcze

komunikacja marketingowa (w szczególności: internetowe public relations, marketing społecznościowy, grywalizacja. związki marketingu i logistyki (w szczególności: zarządzanie marketingowo-logistyczne, e-commerce, merchandising, omnichannel)

dr Beata Żelazko

dr Beata Żelazko

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

 

e-mail: bzelaz@sgh.waw.pl

Research Gate
   

 

Obszary badawcze

zarządzanie marketingowe, strategie marketingowe, rynek kosmetyków, branding, zarządzanie marką, marka przedsiębiorstwa, marka osobista, komunikacja marketingowa, influencer marketing, postawy konsumentów wobec marek, subkultury konsumenckie, kształtowanie zachowań konsumentów