
mgr Maria Bajak
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
e-mail: bajakm@uek.krakow.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
komunikacja marketingowa, transformacja cyfrowa, internet rzeczy, sztuczna inteligencja, marketing społeczny, zrównoważony rozwój

dr inż. Agnieszka Bojanowska
Politechnika Lubelska
e-mail: a.bojanowska@pollub.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
marketing, CRM, relacje z klientami, komunikacja marketingowa, eko marketing, social media marketing, neuromarketing

dr hab. Paweł Bryła
Uniwersytet Łódzki
e-mail: pawel.bryla@uni.lodz.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, strategie marketingowe, rynek produktów żywnościowych, polityki publiczne, marketing międzynarodowy

dr hab. inż., prof. PG Magdalena Brzozowska-Woś
Politechnika Gdańska
e-mail: magdalena.brzozowska-wos@zie.pg.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
consumer engagement, zarządzanie marką, zachowania internautów, zachowania konsumentów, zachowania graczy, zintegrowana komunikacja marketingowa, marketing w mediach społecznościowych, inbound marketing, e-marketing, współtworzenie marki, e-biznes

dr hab. Wiesław Ciechomski
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail: wieslaw.ciechomski@ue.poznan.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
zachowania nabywców, strategie dystrybucji, marka handlowa, marketing terytorialny

dr Jakub Dąbrowski
Independent researcher
e-mail: kuba_dabrowski@wp.pl
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
marketing w energetyce, transformacja energetyczna, zarządzanie marketingowe, zarządzanie projektami marketingowymi, digital marketing, marketing zrównoważony, nowe produkty

dr Liwia Delińska
Uniwersytet Gdański
e-mail: liwia.delinska@ug.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, doświadczenia klientów (customer experience), marketing w sporcie, marketing w turystyce, media społecznościowe, AI

dr hab. Katarzyna Dziewanowska
Uniwersytet Warszawski
e-mail: kdziewanowska@wz.uw.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
doświadczenia konsumentów, marketing doświadczeń, współtworzenie wartości, marketing w szkolnictwie wyższym

dr Michał Gazdecki
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
e-mail: michal.gazdecki@up.poznan.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
podejście sieciowe, relacje biznesowe, rynki żywnościowe, zachowania konsumentów, badania rynkowe

dr hab. Marcin Gębarowski
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
e-mail: mgebarow@uek.krakow.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
Obszary badawcze
targi, wystawy światowe (Expo), marketing doświadczeń, różnice kulturowe

dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak
Politechnika Gdańska
e-mail: edyandrz@pg.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu; marketing relacji; zaangażowanie klienta; logika dominacji usługowej; usługi hotelarskie i turystyczne

dr inż. Elżbieta Goryńska-Goldmann
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
e-mail: elzbieta.gorynska@up.poznan.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
zrównoważona konsumpcja, zachowania konsumentów, rynki żywnościowe, innowacje, straty i marnowanie żywności

dr inż. Małgorzata Górka
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
e-mail: malgorzata.gorka@pans.krosno.pl
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
marketing internetowy, zachowania konsumentów na rynku, komunikacja marketingowa

dr Agnieszka Górka-Chowaniec
Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
e-mail: a.chowaniec@awf.katowice.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
Obszary badawcze
zarządzanie usługami (turystyka, hotelarstwo i gastronomia), modele biznesowe (sektor gastronomiczny), zachowania konsumentów, jakość świadczonych usług, porównania międzykulturowe

dr Anna Górska
Staropolska Akademia Nauk Stosowanych w Kielcach
e-mail: annagorska@vp.pl
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
marketing internetowy, brandblogging, zaangażowanie klienta, e-marketing, e-commerce, marketing w social media, reklama w internecie

prof. dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk
Politechnika Łódzka
e-mail: magdalena.grebosz@p.lodz.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
zarządzanie marką, komunikacja marketingowa w dobie rozwoju nowych technologii, zachowania konsumentów, branding inteligentnych miast, mobilizacja wiedzy

dr Anna Horzela-Miś
Politechnika Śląska
e-mail: anna.horzela-mis@polsl.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
zarządzanie strategiczne, zrównoważony rozwój, sieci współpracy, klastry, CSR

dr Robert Jadach
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
e-mail: robert.jadach@ue.wroc.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
zachowania nabywców, zarządzanie marką, konsumencka ocena produktów i marek, marketing produktów żywnościowych

dr hab. Maria Johann
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
e-mail: maria.johann@sgh.waw.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
strategie marketingowe, zachowania konsumentów, CSR, marketing usług, turystyka i hotelarstwo

dr hab. Jacek Kall
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
e-mail: jacek.kall@merito.poznan.pl
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
zarządzanie marką, komunikacja marketingowa, efektywność marketingu

dr Mateusz Karatysz
Collegium Da Vinci
e-mail: mateusz.karatysz@cdv.pl
![]() |
|
![]() |
www |
Obszary badawcze
strategie marketingowe, pozycjonowanie i link building, AI w marketingu, badania ilościowe i jakościowe w marketingu , fotografia i przetwarzanie obrazu, serwisy internetowe

dr hab. Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Uniwersytet Łódzki
e-mail: malgorzata.karpinska@uni.lodz.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
komunikacja marketingowa, zachowania konsumentów, reklama, zarządzanie marką, eksperymenty

dr hab. inż. Artur Kisiołek
Wielkopolska Akademia Społeczno-Ekonomiczna
e-mail: a.kisiolek@wase.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
digital marketing, transformacja cyfrowa marketingu, e-biznes, marketing szkół wyższych, marketingu dóbr przemysłowych, marketing w budownictwie, zarządzanie strategiczne, teoria przywództwa i motywacji, zarządzanie zasobami ludzkimi

dr Magdalena Kowalska
Uniwersytet Szczeciński
e-mail: magdalena.kowalska@usz.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
zarządzanie relacjami z klientem, nowe technologie w marketingu, marketing mobilny

dr Magdalena Kowalska-Musiał
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
e-mail: m.musial@wszib.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
Marketing relacji, badania marketingowe, zarządzanie wizerunkiem, tożsamość organizacji, wartości, procesy komunikacji w zespołach projektowych, przywództwo w zespołach projektowych.

dr hab., prof. UWM Wojciech Kozłowski
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
e-mail: wojciech.kozlowski@uwm.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
Marketing społecznie zaangażowany, zachowania konsumenta, zarządzanie marketingowe

prof. dr hab. Jan Kreft
Politechnika Gdańska

dr Aldona Lipka
Uniwersytet WSB Merito w Toruniu
e-mail: aldona.lipka@torun.merito.pl
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
zarządzanie marką, zintegrowana komunikacja marketingowa, badania jakościowe i ilościowe, marketing holistyczny, zrównoważony rozwój (ESG)

dr hab. Adrian Lubowiecki-Vikuk
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
e-mail: alubow@sgh.waw.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, doświadczenia klientów, marketing w turystyce, zarządzanie w turystyce, czas wolny

dr Iwona Lupa-Wójcik
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
e-mail: iwona.lupa-wojcik@up.krakow.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
social media marketing, AI w marketingu, neuromarketing, e-marketing

mgr Tomasz Łysoń
Uniwersytet Jagielloński
e-mail: tomasz.lyson@doctoral.uj.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Obszary badawcze
marketing, aplikacje mobilne, e-biznes i e-commerce, media społecznościowe, ekonomika nowych mediów

dr Magdalena Maciaszczyk
Politechnika Lubelska
e-mail: m.maciaszczyk@pollub.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, komunikacja marketingowa, społeczna odpowiedzialność biznesu, konsument niepełnosprawny,

dr hab. Grzegorz Maciejewski
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
e-mail: grzegorz.maciejewski@ue.katowice.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, konsumenci wobec AI, konsumpcja zrównoważona, handel detaliczny, strategie marketingowe, metodyka badań rynkowych i marketingowych, przedsiębiorczość, rynek kawy i herbaty

dr inż. Anna Mazurkiewicz-Pizło
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
e-mail: anna.mazurkiewiczpizlo@awf.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
zarządzanie marketingowe, komunikacja marketingowa organizacji for profit i non profit (sport, turystyka), innowacje, social media, zarządzanie winiarstwem, marketing wina, enoturystyka

dr hab., prof. UEW Izabela Michalska-Dudek
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
e-mail: izabela.michalska-dudek@ue.wroc.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
zachowania nabywców usług turystycznych, zarządzanie lojalnością klientów, e-commerce, e-marketing, wykorzystanie AI w marketingu

dr Anna Miotk
Uniwersytet Warszawski
e-mail: a.miotk2@uw.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
pomiar skuteczności działań marketingowych i PR, media społecznościowe w komunikacji biznesowej, rynek mediów, badania widowni online

dr Sylwia Mokrysz
Mokate S.A.
e-mail: s.mokrysz@mokate.com.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Obszary badawcze
Zarządzanie przedsiębiorstwem, marką. Marketing, strategie marketingowe. Zarządzanie jakością. Strategie przedsiębiorstw na rynku żywności i napojów, w tym na rynku kawy i herbaty.

prof. dr hab. Henryk Mruk
Wyższa Szkoła Zarządzania i Psychologii w Poznaniu
e-mail: henryk.mruk48@gmail.com
Obszary badawcze
przywództwo w biznesie, marketing, neuronauka w zarządzaniu

dr hab. Renata Nestorowicz
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

dr Robert Nowacki
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie
e-mail: r.nowacki@vizja.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
komunikacja marketingowa, reklama, zachowania konsumentów, badania marketingowe

mgr Ewelina Nycz
Politechnika Rzeszowska
e-mail: e.nycz@prz.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
komunikacja społeczna, marketing i wizerunek produktu, produkt regionalny, tradycyjny i ekologiczny oraz turystyczny, zarządzanie marką, klastry, ngo, targi, przedsiębiorczość

dr hab. Iwona Olejnik
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail: iwona.olejnik@ue.poznan.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
metodologia badań jakościowych i ilościowych, zachowania konsumentów, zabezpieczenie emerytalne, zrównoważona konsumpcja

dr inż. Anita Proszowska
AGH Akademia Górniczo-Hutnicza
e-mail: aproszow@agh.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
targi i wystawy gospodarcze, zachowania konsumentów, marketing międzykulturowy

dr inż. Ewa Prymon-Ryś
AGH Akademia Górniczo-Hutnicza
e-mail: ewapr@agh.edu.pl
![]() |
Google Scholar |
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
zarządzanie relacjami z interesariuszami, marketing relacji, marketing NGO, fundraising, marketing B2B, marketing zrównoważony, badania marketingowe

dr hab., prof. UEP Milena Ratajczak-Mrozek
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail: milena.ratajczak-mrozek@ue.poznan.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
marketing przedsiębiorstw (B2B), sieci biznesowe i podejście sieciowe (network approach), marketing relacji, podejście IMP, współpraca przedsiębiorstw, Internacjonalizacja przedsiębiorstw, osadzenie (embeddedness), przewaga konkurencyjna i wyniki przedsiębiorstw, zrównoważony rozwój, przemysł wegański

dr Monika Ratajczyk
Uniwersytet Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie
e-mail: monika.ratajczyk@mail.umcs.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
opakowanie produktu, zarządzanie opakowaniem, opakowania w marketingu, logistyka opakowań, bezpieczeństwo opakowań, zachowania konsumenta, postawy konsumentów, doświadczenia konsumenta, badania jakościowe i ilościowe

dr Anna Rogala
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail: anna.rogala@ue.poznan.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
komunikacja marketingowa, zachowania konsumentów (informacyjne, zdrowotne, żywieniowe), marketing zrównoważony

prof. dr hab. Edyta Rudawska
Uniwersytet Szczeciński
e-mail: edyta.rudawska@usz.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
marketing, zarządzanie relacjami z klientem, wartośc klienta, propozycja wartości dla klienta, marketing zrównoważony

dr hab. inż. Magdalena Rzemieniak
Politechnika Lubelska
e-mail: m.rzemieniak@pollub.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
public relations, media, wizerunek i tożsamość, komunikacja marketingowa i interpersonalna, marketing, wartości niematerialne w marketingu, wartości w marketingu i komunikacji

dr Kamila Słupińska
Uniwersytet Szczeciński
e-mail: kamila.slupinska@usz.edu.pl
![]() |
Research Gate |
Obszary badawcze
badania marketingowe -metodologia, zastosowanie w różnych obszarach, wykorzystanie technologi w marketingu, media społecznościowe, komunikacja, podmioty i obszary badań społecznych

dr hab. Magdalena Sobocińska
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
e-mail: magdalena.sobocinska@ue.wroc.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, procesy rozwoju konsumpcji i zrównoważony rozwój, zastosowania Internetu i AI w marketingu, badania marketingowe, zarządzanie w sferze kultury

mgr Marta Szaban
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail:
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
zrównoważony konsumpcjonizm, zachowania konsumentów, marketing zrównoważony

dr Bartosz Szczechowicz
Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
e-mail: bartosz.szczechowicz@awf.krakow.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
marketing usług turystycznych i rekreacyjnych, marketing doświadczeń, e-marketing

dr hab. prof. UE Izabela Sztangret
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
e-mail: izabela.sztangret@ue.katowice.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
zarządzanie, zarządzanie marketingowe, zarządzanie zrównoważone, gospodarka obiegu zamkniętego, negocjacje

dr hab. inż., prof. uczelni Barbara Szymoniuk
Politechnika Lubelska
e-mail: b.szymoniuk@pollub.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
zrównoważona komunikacja marketingowa, SI w komunikacji marketingowej, marketing w gospodarce obiegu zamknietego, marketing międzynarodowy

dr Katarzyna Śmiałowicz
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail: katarzyna.smialowicz@ue.poznan.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
komunikacja marketingowa, zrównoważony marketing, marketing kultury, marketing sztuki, doświadczenia klientów (client experience), design thinking

dr Joanna Turkiewicz
Narodowy Instytut Onkologii
e-mail: joanna.turkiewicz@nio.gov.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, customer experience, marketing w ochronie zdrowia, marketing społecznie zaangażowany, badania postaw i zachowań konsumentów

dr Agnieszka Wala
Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wlkp.
e-mail: awala@ajp.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
marka, strategia marki i jej komunikacja, marka handlowa, marka klastra, reklama, zachowania nabywców

dr hab. Zygmunt Waśkowski
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
e-mail: zygmunt.waskowski@ue.poznan.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
Obszary badawcze
marketing w sporcie, zarządzanie marketingowe, marketing organizacji non-profit, przywództwo w organizacji

dr Joanna Wiażewicz
Politechnika Rzeszowska
e-mail: joannaw@prz.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
marketing terytorialny, komunikacja marketingowa, marketing usług, marketing wystawienniczy

dr Anna Wielicka-Regulska
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
e-mail: wielicka@up.poznan.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
![]() |
www |
Obszary badawcze
zachowania konsumentów, zrównoważona konsumpcja żywności, gospodarka obiegu zamkniętego, automatyzacja marketingu, analityka marketingowa

dr Małgorzata Wiścicka-Fernando
Uniwersytet Szczeciński
e-mail: malgorzata.wiscicka-fernando@usz.edu.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
zachowania konsumenta (badania zachowań konsumentów), marketing relacji, zarządzanie marką, komunikacja marketingowa, wykorzystanie VR/AR w marketingu

dr hab. Robert Wolny
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
e-mail: robert.wolny@ue.katowice.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
Obszary badawcze
gospodarka cyfrowa, e-usługi, zachowania podmiotów rynkowych w gospodarce cyfrowej, konsument cyfrowy, prosumpcja, gospodarka współdzielona, marketing

dr Mariusz Woźniakowski
Uniwersytet Łódzki
e-mail: mariusz.wozniakowski@uni.lodz.pl
![]() |
Research Gate |
![]() |
Google Scholar |
![]() |
|
![]() |
ORCiD |
![]() |
www |
Obszary badawcze
komunikacja marketingowa (w szczególności: internetowe public relations, marketing społecznościowy, grywalizacja. związki marketingu i logistyki (w szczególności: zarządzanie marketingowo-logistyczne, e-commerce, merchandising, omnichannel)

dr Beata Żelazko
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
e-mail: bzelaz@sgh.waw.pl
![]() |
Research Gate |
Obszary badawcze
zarządzanie marketingowe, strategie marketingowe, rynek kosmetyków, branding, zarządzanie marką, marka przedsiębiorstwa, marka osobista, komunikacja marketingowa, influencer marketing, postawy konsumentów wobec marek, subkultury konsumenckie, kształtowanie zachowań konsumentów