W dniach 8-9 maja 2025 roku w Poznaniu odbyło się V Seminarium Naukowe PNTM, którego tematem przewodnim była „Koncepcja Customer Experience w budowaniu wartości dla klienta”.
Podczas spotkania uczestnicy mieli okazję wziąć udział w dwóch sesjach panelowych poświęconych tematyce customer experience:
👉 „Customer experience w strategiach przedsiębiorstw – doświadczenia i dobre praktyki”
👉 „Zarządzanie doświadczeniem konsumentów za pomocą technologii informacyjno-komunikacyjnych”
👉 „Zarządzanie doświadczeniem konsumentów za pomocą technologii informacyjno-komunikacyjnych”
Wyjątkowość tego wydarzenia wynikała z unikalnego połączenia wiedzy środowiska naukowego z głosem praktyków biznesu, którzy wspólnie dyskutowali o wyzwaniach i szansach w obszarze budowania doświadczeń klientów. Ze strony biznesu swoją wiedzą praktyczną podzielili się z uczestnikami Seminarium: dr Jakub Dąbrowski – firma Veolia, Marta Oleszak – firma Solar, Maria Homa – firma Nestle, Mateusz Kot – firma City-Nav. Drugiego dnia podczas warsztatów doktoranckich cztery panie zaprezentowały swoje koncepcje rozpraw doktorskich, które zostały poddane merytorycznej dyskusji.
W wydarzeniu łącznie wzięło udział około 80 uczestników, członków naszego Towarzystwa.
Najnowsze komentarze