Szanowni Państwo,

Zarząd PNTM ogłasza wyniki IX konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepsze prace magisterskie oraz licencjackie z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.

Wyniki konkursu na najlepszą pracę magisterską

  1. miejsce

mgr Klaudia Dłużyńska, tytuł pracy: Decyzje pozakupowe na rynku odzieżowym. Jak używamy i utylizujemy odzież?

Uczelnia: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Promotor: dr hab. Barbara Borusiak, prof. UEP

 

  1. miejsce, ex aequo dwie prace:

mgr Jakub Maciejewski, tytuł pracy: Wykorzystanie neuromarketingu w ocenie materiałów promocyjnych przedsiębiorstwa na przykładzie reklam Volkswagen Group Polska Sp. z o.o

Uczelnia: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

dr hab. Jan Mikołajczyk, prof. UEP

mgr Natalia Tarka, tytuł pracy: Udoskonalenie oraz propozycja nowych rozwiązań dla strony internetowej gabinetu Mandala Massage Clinic

Uczelnia: Collegium da Vinci

Promotor: dr Beata Zamorska

 

  1. miejsce, ex aequo dwie prace:

mgr Lucyna Róg-Wolska, tytuł pracy: Budowanie marek osobistych lokalnych polityków w mediach społecznościowych na przykładzie publicznych profili facebookowych prezydentów pięciu największych polskich miast

Uczelnia: Collegium da Vinci

Promotor: dr Mateusz Karatysz

mgr Mikołaj Zając. tytuł pracy: Determinanty atrakcyjności usług miejskiej komunikacji publicznej na przykładzie miasta Poznania

Uczelnia: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Promotor: dr hab. Barbara Borusiak, prof. UEP

 

Wyniki konkursu na najlepszą pracę licencjacką

  1. miejsce

Mikołaj Garecki, tytuł pracy: Postawy młodych konsumentów wobec praktyk greenwashingowych komunikowanych na etykietach

Uczelnia: Uniwersytet Jagielloński

Promotor: dr Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka

  1. miejsce

Amelia Stanisławska, tytuł pracy: Projekt wykorzystania narzędzi Google do tworzenia skutecznej cyfrowej kampanii reklamowej dla firmy X

Uczelnia: Politechnika Gdańska

Promotor dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak, prof. PG

  1. miejsce, Ex aequo dwie prace:

Julia Gałka, tytuł pracy: Wpływ postaw konsumenckich na wybór między handlem tradycyjnym a e-commerce przy zakupie dóbr luksusowych

Miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Promotor: dr Andrzej Szymkowiak, prof. UEP

Roksana Prantel, tytuł pracy: Zastosowanie wybranej metody neuroobrazowania w badaniach decyzji konsumenckich

Miejsce: Politechnika Lubelska

Promotor: dr inż. Jan Laskowski

 

GRATULUJEMY!