Szanowni Państwo,
Zarząd PNTM ogłasza wyniki IX konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepsze prace magisterskie oraz licencjackie z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.
Wyniki konkursu na najlepszą pracę magisterską
- miejsce
mgr Klaudia Dłużyńska, tytuł pracy: Decyzje pozakupowe na rynku odzieżowym. Jak używamy i utylizujemy odzież?
Uczelnia: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Promotor: dr hab. Barbara Borusiak, prof. UEP
- miejsce, ex aequo dwie prace:
mgr Jakub Maciejewski, tytuł pracy: Wykorzystanie neuromarketingu w ocenie materiałów promocyjnych przedsiębiorstwa na przykładzie reklam Volkswagen Group Polska Sp. z o.o
Uczelnia: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
dr hab. Jan Mikołajczyk, prof. UEP
mgr Natalia Tarka, tytuł pracy: Udoskonalenie oraz propozycja nowych rozwiązań dla strony internetowej gabinetu Mandala Massage Clinic
Uczelnia: Collegium da Vinci
Promotor: dr Beata Zamorska
- miejsce, ex aequo dwie prace:
mgr Lucyna Róg-Wolska, tytuł pracy: Budowanie marek osobistych lokalnych polityków w mediach społecznościowych na przykładzie publicznych profili facebookowych prezydentów pięciu największych polskich miast
Uczelnia: Collegium da Vinci
Promotor: dr Mateusz Karatysz
mgr Mikołaj Zając. tytuł pracy: Determinanty atrakcyjności usług miejskiej komunikacji publicznej na przykładzie miasta Poznania
Uczelnia: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Promotor: dr hab. Barbara Borusiak, prof. UEP
Wyniki konkursu na najlepszą pracę licencjacką
- miejsce
Mikołaj Garecki, tytuł pracy: Postawy młodych konsumentów wobec praktyk greenwashingowych komunikowanych na etykietach
Uczelnia: Uniwersytet Jagielloński
Promotor: dr Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
- miejsce
Amelia Stanisławska, tytuł pracy: Projekt wykorzystania narzędzi Google do tworzenia skutecznej cyfrowej kampanii reklamowej dla firmy X
Uczelnia: Politechnika Gdańska
Promotor dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak, prof. PG
- miejsce, Ex aequo dwie prace:
Julia Gałka, tytuł pracy: Wpływ postaw konsumenckich na wybór między handlem tradycyjnym a e-commerce przy zakupie dóbr luksusowych
Miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Promotor: dr Andrzej Szymkowiak, prof. UEP
Roksana Prantel, tytuł pracy: Zastosowanie wybranej metody neuroobrazowania w badaniach decyzji konsumenckich
Miejsce: Politechnika Lubelska
Promotor: dr inż. Jan Laskowski
GRATULUJEMY!
Najnowsze komentarze