Wyniki konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
Miło nam ogłosić wyniki konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji, zorganizowanego przez Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu. Laureatami konkursu zostali:
Miejsce 1
dr Katarzyna Nosalska, tytuł rozprawy: „Dojrzałość cyfrowa a orientacja rynkowa przedsiębiorstw produkcyjnych”; promotor rozprawy: prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, drugi promotor: dr hab. Dariusz Siemieniako, prof. ALK
Miejsce 2
dr Sylwia Mokrysz, tytuł rozprawy: „Implementacja i kontrola realizacji strategii marketingowych w przedsiębiorstwach produkcyjnych na rynku kawy”, promotor rozprawy: dr hab. Grzegorz Maciejewski, prof. UE, promotor pomocniczy: dr hab. Łukasz Wróblewski, prof. AWSB.
Pliki do pobrania: Autoreferat oraz Curriculum Vitae
Miejsce 3
dr Ewa Wiśniewska, tytuł rozprawy: „Badanie dojrzałości projektowej w agencjach badawczych działających na rynku FMCG”, promotor rozprawy: dr hab. Paweł Wyrozębski, prof. SGH
Pliki do pobrania: Autoreferat oraz Curriculum Vitae
Serdecznie gratulujemy
Zarząd Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu
Najnowsze komentarze