Zwycięzcy ogólnopolskiego konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
Miło nam ogłosić wyniki konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji, zorganizowanego przez Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu. Laureatami konkursu zostały:
Miejsce 1
dr Justyna Szymczyk, tytuł rozprawy: „Event marketing w procesie budowania wartości dla klientów w sektorze mody”, promotorka rozprawy: dr hab. Katarzyna Bilińska, prof. UE
Miejsce 2
dr Natalia Gluza, tytuł rozprawy: „Rozbieżność wizerunkowa a postawy i intencje zakupowe konsumentów”, promotorka rozprawy: dr hab. Renata Nestorowicz, prof. UEP
Miejsce 3
dr Kinga Szkutnik, tytuł rozprawy: „Strategie reakcji na sytuację kryzysową a reputacja klubu piłkarskiego wśród kibiców”, promotorka rozprawy: prof. dr hab. Marzanna Witek-Hajduk, promotor pomocniczy: dr hab. Piotr Zaborek, prof. SGH
Serdecznie gratulujemy laureatkom oraz promotorom rozpraw.
Zarząd Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu
Najnowsze komentarze