
dr Aneta Disterheft
Miejsce 1
Doktor nauk o zarządzaniu i magister kognitywistyki. W trakcie studiów doktoranckich związana czynnie z Laboratorium Badań Konsumenckich przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, w którym prowadziła szereg projektów badawczych w obszarze marketingu, neuronauki konsumenckiej i ekonomii behawioralnej. Aktualnie odpowiada za działania marketingowe po stronie praktyki gospodarczej.
Aktywność naukowa:

dr Tomasz Zawadzki
Miejsce 2
Aktywność naukowa:
Kontakt: tomasz.zawadzki@ue.poznan.pl

dr Monika Ratajczyk
Miejsce 3
Doktor nauk o zarządzaniu i jakości. Pracownik naukowo-dydaktyczny w Katedrze Metod Badawczych Zarządzania na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i praktyk realizująca badania stosowane na zlecenie najróżniejszych podmiotów – polskich i zagranicznych.
Entuzjastka nieszablonowego myślenia specjalizująca się w badaniach jakościowych. Przedmiotem jej szczególnego zainteresowania są opakowania produktów w działalności biznesowej przedsiębiorstw, a także ich wpływ na preferencje, decyzje i zachowania konsumentów. Aktualnie pracuje nad monografią w tym obszarze.
Wierzy, że nieustanne zadawanie pytań prowadzi do odkrywania nieoczywistych możliwości, te zaś pomagają projektować i rozwijać rozwiązania, z których korzystać może nie tylko nauka, ale i biznes.
Autorka ponad 40 opracowań o charakterze naukowym i stosowanym.
Aktywność naukowa:
Kontakt: m.ratajczyk@umcs.pl