Zmarł prof. dr hab. Klemens Paweł Białecki

Zmarł prof. dr hab. Klemens Paweł Białecki

Ze głębokim żalem informujemy, że 20 lutego 2021 zmarł prof. dr hab. Klemens Paweł Białecki. Prof. dr hab. Klemens Paweł Białecki ukończył studia licencjackie na Wydziale Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Służby Zagranicznej, gdzie uzyskał dyplom magistra w 1955 r....

Zmarł prof. dr hab. Jerzy Dietl

Zmarł prof. dr hab. Jerzy Dietl

Ze smutkiem informujemy, że 23 lutego 2021 zmarł prof. dr hab. Jerzy Dietl - wybitny naukowiec i wspaniały dydaktyk, wychowawca wielu pokoleń studentów oraz pracowników naukowych. Przez wiele lat był Kierownikiem Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Seminarium naukowe PNTM

Seminarium naukowe PNTM

Miło nam poinformować, iż kolejnym przedsięwzięciem, jakiego podejmuje się Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu jest organizacja seminarium naukowego pt.   „Marketing w czasie pandemii. Konsekwencje dla nauki i praktyki gospodarczej” Celem planowanego spotkania...

GMC Live! Powrót do wirtualnej rzeczywistości

GMC Live! Powrót do wirtualnej rzeczywistości

Po wrześniowej konferencji w wersji stacjonarnej z udziałem między innymi Jurka Owsiaka, Artura Jabłońskiego, Anny Mościckiej oraz Piotra Buckiego, podczas której po wielomiesięcznej przerwie udało się marketerom spotkać twarzą w twarz, organizator wydarzenia - Grupa...

Fundacja Centrum Kształcenia Menedżerów partnerem PNTM

Fundacja Centrum Kształcenia Menedżerów partnerem PNTM

Miło nam poinformować, że Zarząd PNTM podjął współpracę z Fundacją Centrum Kształcenia Menedżerów, która od wielu lat zajmuje się kształceniem praktyków biznesu m.in. w zakresie marketingu, wspiera i promuje najnowsze osiągnięcia naukowe i badawcze przedstawicieli...

PNTM Partnerem Golden Marketing Conference

PNTM Partnerem Golden Marketing Conference

Już 14-15 września odbędzie się 8. edycja wydarzenia, na której prelegenci przedstawią trendy w social mediach (Facebook, LinkedIn, YouTube), Google Ads, działalności CSR, e-commerce, omnichannel oraz przedstawią nowe narzędzia marketingowe, które testują największe...

Nowy konkurs 

Nowy konkurs 

Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu ogłasza konkurs na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji im. prof. Teresy Taranko. Do konkursu mogą przystąpić osoby, które swoje dysertacje obroniły w 2018-2019 roku. Szczegóły w regulaminie....

Marketing w opinii polskich naukowców

Marketing w opinii polskich naukowców

Prezentujemy Państwu wyniki badań dotyczących postrzegania marketingu jako nauki przez przedstawicieli naszego środowiska naukowego. Badania zostały przeprowadzone przez Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu w 2018 roku. 

Kodeks środowiska naukowego marketingu

Kodeks środowiska naukowego marketingu

Od kilku lat nasze środowisko coraz silniej odczuwa potrzebę kodyfikacji zasad i norm, jakie powinny przyświecać przedstawicielom nauki reprezentującym marketing. Świadczą o tym wielokrotnie podejmowane przy różnych okazjach, najczęściej w czasie konferencji,...