Raport CIMO Standards & Foresight – „Strategiczna przezorność w trudnych czasach”
Chcielibyśmy poinformować, iż ukazał się drugi raport oparty na badaniach Chartered Institute of Marketing Officers ukazujący kondycję marketingu w Polsce! Raport CIMO Standards & Foresight – „Strategiczna przezorność w trudnych czasach”, który oprócz bieżącej...
VIII ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji rozstrzygnięty
VIII ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji rozstrzygnięty! Mamy zaszczyt ogłosić wyniki VIII ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę...
Konferencja “Nauki o zarządzaniu i jakości wobec współczesnych wyzwań nauki i biznesu w turbulentnym otoczeniu”
Szanowni Państwo, Zapraszamy do wzięcia udziału! https://youtu.be/-uuyDAAJ9KI
XXIX Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji: “Marketing w epoce globalnych wyzwań”.
Zapraszamy do wzięcia udziału w wydarzeniu: XXIX Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji: "Marketing w epoce globalnych wyzwań" Organizator: Katedra Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie Termin: 11-13 września 2023 Miejsce: Kraków Więcej informacji:...
Raport dot. stanu marketingu w Polsce
Zapraszamy do lektury. Poniżej link do pobrania finalnej wersji raportu z badań zrealizowanych na bazie absolwentów programów The Chartered Institute of Marketing - pierwszego tego rodzaju badania w Polsce. Badanie dotyczy stanu marketingu w Polsce - zmiany w...
Rusza VIII ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji !
Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy o ogłoszeniu przez Prezesa Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, dra hab. Zygmunta Waśkowskiego, prof. UEP, VIII ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego, na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z...
Konferencja „Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej” z jubileuszem pracy twórczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej
Szanowni Państwo, Prezentujemy relację zdjęciową z Konferencji „Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej" z jubileuszem pracy twórczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej. W dniach 22-24 maja 2022 odbyła się dziewiąta już ogólnopolska konferencja naukowa z...
Spotkanie prof. Hermanna Simona z członkami PNTM (11/05) – zapis video
Zapraszamy do obejrzenia zapisu video ze spotkania prof. Hermanna Simona z członkami PNTM. https://youtu.be/5mxaG0gI2AA
Spotkanie prof. Hermanna Simona z członkami PNTM (11/05)
Termin spotkania: 11 maj 2022, g. 12.00 Temat spotkania: True profit Forma spotkania: on-line Sylwetka gościa: Hermann Simon – niemiecki profesor biznesu, pisarz i uznany lider biznesu, doradca w obszarze zarządzania. Założyciel i przewodniczący Rady Nadzorczej...
“Technologie nowej generacji jako game changer w marketingu”
Szanowni Państwo uprzejmie informujemy, że drugie seminarium naukowe Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu zatytułowane "Technologie nowej generacji jako game changer w marketingu" odbędzie się 26 kwietnia br. Rozpocznie się ono o godz. 10.00 (tak samo jak...
Karolina Bielawska została najpiękniejszą kobietą świata!
Miss World 2021. Karolina Bielawska została najpiękniejszą kobietą świata. Gratulujemy tytułu i przypominamy, że Karolina Bielawska uzyskała wyróżnienie za pracę „The Image of Miss Polonia Brand” (Politechnika Łódzka, promotor: prof. dr hab. inż. Magdalena...
Sprawozdanie z konferencji FOOD MARKETS 4.0
W dniach 18-19 listopada 2021r. odbyła się międzynarodowa konferencja naukowa "Food Markets 4.0". Była to szósta edycja konferencji z cyklu Rynki Żywnościowe, którą organizują Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu i Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu. Konferencja...
Solidarni z Ukrainą
Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu solidaryzuje się ze środowiskiem naukowym Ukrainy oraz z całym społeczeństwem tego kraju wyrażając głębokie zaniepokojenie w związku z agresją militarną Rosji.
Genius Universitatis 2022 – konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej!
Wystartowała X edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w...
Zaproszenie do publikacji w JMCBEM
Czasopismo Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets (JMCBEM) ukazuje się od 2015r. jako półrocznik, wydawany na Uniwersytecie Warszawskim. Pismo dostępne jet w formule open access w języku angielskim. Do jego zalet zalicza się brak opłat za...
VII ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji rozstrzygnięty
VII ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji rozstrzygnięty! Mamy zaszczyt ogłosić wyniki VII ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę...
“Marketing i Rynek” z 40 punktami
Gratulacje dla Wydawnictwa czasopisma "Marketing i Rynek" W związku z decyzją Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 grudni 2021 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych Rada Naukowa Polskiego Naukowego Towarzystwa...
KRASP – wybory
Z radością zawiadamiamy o wyborze Pana Profesora Jana Wiktora przez Konferencję Rektorów Akademickich Szkół Polskich na członka Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kadencję trwającą od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2025 r. Przedmiotowy komunikat:...
II seminarium naukowe PNTM
Miło nam poinformować, że Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu planuje organizację II seminarium naukowego, którego tytuł brzmi: „Technologie nowej generacji jako game changer w marketingu” Wydarzenie to odbędzie się 10 marca 2022 roku w formule online. Tytuł...
Sprawozdanie z XXVIII ZJAZDU KATEDR MARKETINGU, HANDLU I KONSUMPCJI
W dniach 25-27 października 2021 roku Katedra Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego zorganizowała XXVIII Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji. Tegoroczny Zjazd Katedr przygotowywany był w nadzwyczajnych okolicznościach z powodu pandemii COVID 19, która...