Raport dot. stanu marketingu w Polsce

Raport dot. stanu marketingu w Polsce

Zapraszamy do lektury. Poniżej link do pobrania finalnej wersji raportu z badań zrealizowanych na bazie absolwentów programów The Chartered Institute of Marketing - pierwszego tego rodzaju badania w Polsce. Badanie dotyczy stanu marketingu w Polsce - zmiany w...

Spotkanie prof. Hermanna Simona z członkami PNTM (11/05)

Spotkanie prof. Hermanna Simona z członkami PNTM (11/05)

Termin spotkania: 11 maj 2022, g. 12.00 Temat spotkania: True profit Forma spotkania: on-line Sylwetka gościa: Hermann Simon – niemiecki profesor biznesu, pisarz i uznany lider biznesu, doradca w obszarze zarządzania. Założyciel i przewodniczący Rady Nadzorczej...

Sprawozdanie z konferencji FOOD MARKETS 4.0

Sprawozdanie z konferencji FOOD MARKETS 4.0

W dniach 18-19 listopada 2021r. odbyła się międzynarodowa konferencja naukowa "Food Markets 4.0". Była to szósta edycja konferencji z cyklu Rynki Żywnościowe, którą organizują Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu i Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu. Konferencja...

Solidarni z Ukrainą

Solidarni z Ukrainą

Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu solidaryzuje się ze środowiskiem naukowym Ukrainy oraz z całym społeczeństwem tego kraju wyrażając głębokie zaniepokojenie w związku z agresją militarną Rosji.

Zaproszenie do publikacji w JMCBEM

Zaproszenie do publikacji w JMCBEM

Czasopismo Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets (JMCBEM) ukazuje się od 2015r. jako półrocznik, wydawany na Uniwersytecie Warszawskim. Pismo dostępne jet w formule open access w języku angielskim. Do jego zalet zalicza się brak opłat za...

“Marketing i Rynek” z 40 punktami

“Marketing i Rynek” z 40 punktami

Gratulacje dla Wydawnictwa czasopisma "Marketing i Rynek" W związku z  decyzją Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 grudni 2021 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych Rada Naukowa Polskiego Naukowego Towarzystwa...

KRASP – wybory

KRASP – wybory

Z radością zawiadamiamy o wyborze Pana Profesora Jana Wiktora przez Konferencję Rektorów Akademickich Szkół Polskich na członka Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kadencję trwającą od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2025 r. Przedmiotowy komunikat:...

II seminarium naukowe PNTM

II seminarium naukowe PNTM

Miło nam poinformować, że Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu planuje organizację II seminarium naukowego, którego tytuł brzmi: „Technologie nowej generacji jako game changer w marketingu” Wydarzenie to odbędzie się 10 marca 2022 roku w formule online. Tytuł...

Przewodniczący Rady Naukowej PNTM

Przewodniczący Rady Naukowej PNTM

Miło nam poinformować, że Rada Naukowa Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu wybrała na trwającą kadencję swojego Przewodniczącego. Funkcję tą pełnić będzie prof. dr hab. Jan W. Wiktor z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Rada Naukowa jest ważnym organem...

Zmarł prof. dr hab. Jan Karwowski

Zmarł prof. dr hab. Jan Karwowski

Ze głębokim żalem zawiadamiamy, że 4 września 2021 roku zmarł prof. dr hab. Jan Karwowski. Prof. dr hab. Jan Karwowski - wybitny naukowiec, wieloletni kierownik Katedry Marketingu na Uniwersytecie Szczecińskim. Pan Profesor był Członkiem Honorowym Polskiego Naukowego...