Nowy konkurs 

Nowy konkurs 

Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu ogłasza konkurs na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji im. prof. Teresy Taranko. Do konkursu mogą przystąpić osoby, które swoje dysertacje obroniły w 2018-2019 roku. Szczegóły w regulaminie....

czytaj dalej
Marketing w opinii polskich naukowców

Marketing w opinii polskich naukowców

Prezentujemy Państwu wyniki badań dotyczących postrzegania marketingu jako nauki przez przedstawicieli naszego środowiska naukowego. Badania zostały przeprowadzone przez Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu w 2018 roku. 

czytaj dalej
Kodeks środowiska naukowego marketingu

Kodeks środowiska naukowego marketingu

Od kilku lat nasze środowisko coraz silniej odczuwa potrzebę kodyfikacji zasad i norm, jakie powinny przyświecać przedstawicielom nauki reprezentującym marketing. Świadczą o tym wielokrotnie podejmowane przy różnych okazjach, najczęściej w czasie konferencji,...

czytaj dalej