Rusza VIII ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji !
Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy o ogłoszeniu przez Prezesa Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, dra hab. Zygmunta Waśkowskiego, prof. UEP, VIII ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego, na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z...
Konferencja „Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej” z jubileuszem pracy twórczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej
Szanowni Państwo, Prezentujemy relację zdjęciową z Konferencji „Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej" z jubileuszem pracy twórczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej. W dniach 22-24 maja 2022 odbyła się dziewiąta już ogólnopolska konferencja naukowa z...
Spotkanie prof. Hermanna Simona z członkami PNTM (11/05) – zapis video
Zapraszamy do obejrzenia zapisu video ze spotkania prof. Hermanna Simona z członkami PNTM. https://youtu.be/5mxaG0gI2AA
Spotkanie prof. Hermanna Simona z członkami PNTM (11/05)
Termin spotkania: 11 maj 2022, g. 12.00 Temat spotkania: True profit Forma spotkania: on-line Sylwetka gościa: Hermann Simon – niemiecki profesor biznesu, pisarz i uznany lider biznesu, doradca w obszarze zarządzania. Założyciel i przewodniczący Rady Nadzorczej...
“Technologie nowej generacji jako game changer w marketingu”
Szanowni Państwo uprzejmie informujemy, że drugie seminarium naukowe Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu zatytułowane "Technologie nowej generacji jako game changer w marketingu" odbędzie się 26 kwietnia br. Rozpocznie się ono o godz. 10.00 (tak samo jak...
Karolina Bielawska została najpiękniejszą kobietą świata!
Miss World 2021. Karolina Bielawska została najpiękniejszą kobietą świata. Gratulujemy tytułu i przypominamy, że Karolina Bielawska uzyskała wyróżnienie za pracę „The Image of Miss Polonia Brand” (Politechnika Łódzka, promotor: prof. dr hab. inż. Magdalena...
Sprawozdanie z konferencji FOOD MARKETS 4.0
W dniach 18-19 listopada 2021r. odbyła się międzynarodowa konferencja naukowa "Food Markets 4.0". Była to szósta edycja konferencji z cyklu Rynki Żywnościowe, którą organizują Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu i Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu. Konferencja...
Solidarni z Ukrainą
Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu solidaryzuje się ze środowiskiem naukowym Ukrainy oraz z całym społeczeństwem tego kraju wyrażając głębokie zaniepokojenie w związku z agresją militarną Rosji.
Genius Universitatis 2022 – konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej!
Wystartowała X edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w...
Zaproszenie do publikacji w JMCBEM
Czasopismo Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets (JMCBEM) ukazuje się od 2015r. jako półrocznik, wydawany na Uniwersytecie Warszawskim. Pismo dostępne jet w formule open access w języku angielskim. Do jego zalet zalicza się brak opłat za...
VII ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji rozstrzygnięty
VII ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji rozstrzygnięty! Mamy zaszczyt ogłosić wyniki VII ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę...
“Marketing i Rynek” z 40 punktami
Gratulacje dla Wydawnictwa czasopisma "Marketing i Rynek" W związku z decyzją Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 grudni 2021 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych Rada Naukowa Polskiego Naukowego Towarzystwa...
KRASP – wybory
Z radością zawiadamiamy o wyborze Pana Profesora Jana Wiktora przez Konferencję Rektorów Akademickich Szkół Polskich na członka Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kadencję trwającą od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2025 r. Przedmiotowy komunikat:...
II seminarium naukowe PNTM
Miło nam poinformować, że Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu planuje organizację II seminarium naukowego, którego tytuł brzmi: „Technologie nowej generacji jako game changer w marketingu” Wydarzenie to odbędzie się 10 marca 2022 roku w formule online. Tytuł...
Sprawozdanie z XXVIII ZJAZDU KATEDR MARKETINGU, HANDLU I KONSUMPCJI
W dniach 25-27 października 2021 roku Katedra Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego zorganizowała XXVIII Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji. Tegoroczny Zjazd Katedr przygotowywany był w nadzwyczajnych okolicznościach z powodu pandemii COVID 19, która...
Przewodniczący Rady Naukowej PNTM
Miło nam poinformować, że Rada Naukowa Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu wybrała na trwającą kadencję swojego Przewodniczącego. Funkcję tą pełnić będzie prof. dr hab. Jan W. Wiktor z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Rada Naukowa jest ważnym organem...
Zmarł prof. dr hab. Jan Karwowski
Ze głębokim żalem zawiadamiamy, że 4 września 2021 roku zmarł prof. dr hab. Jan Karwowski. Prof. dr hab. Jan Karwowski - wybitny naukowiec, wieloletni kierownik Katedry Marketingu na Uniwersytecie Szczecińskim. Pan Profesor był Członkiem Honorowym Polskiego Naukowego...
Golden Marketing Conference 2021
Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, dr Aleksander Poniewierski i TikTok na Golden Marketing Conference w Poznaniu 7-8 września! 7-8 września po raz dziewiąty odbędzie się stacjonarna edycja Golden Marketing Conference. Będzie to jedna z pierwszych okazji do spotkania się...
VII ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
VII ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu ogłasza VII edycję ogólnopolskiego konkursu im. prof Romana Głowackiego na najlepszą pracę...
Władze PNTM na kadencję 2021-2025
W dniu 21 maja 2021 roku odbyło się zdawczo-wyborcze Walne Zebranie Członków Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. W spotkaniu, które z uwagi na warunki pandemiczne odbyło się w formie zdalnej, uczestniczyło około 80 członków PNTM. Podczas zebrania udzielono...