VII ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
VII ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu ogłasza VII edycję ogólnopolskiego konkursu im. prof Romana Głowackiego na najlepszą pracę...
Władze PNTM na kadencję 2021-2025
W dniu 21 maja 2021 roku odbyło się zdawczo-wyborcze Walne Zebranie Członków Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. W spotkaniu, które z uwagi na warunki pandemiczne odbyło się w formie zdalnej, uczestniczyło około 80 członków PNTM. Podczas zebrania udzielono...
Urodziny PNTM
Czas szybko mija, nasze Towarzystwo działa już od ośmiu lat. Wszystkim Członkom PNTM dziękujemy za to, że wspólnie tworzymy tak ważną dla naszego środowiska organizację. W zawiązku z powyższym w dniu 21 maja br. odbędzie się Walne Zebranie Członków Polskiego Naukowego...
Opinia PNTM dla Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii
W kwietniu br. Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii zwróciło się do naszego Towarzystwa z prośbą o przygotowanie opinii na temat zasadności włączenia do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji, kwalifikacji rynkowej pod nazwą: „Komunikowanie się za pomocą tworzenia,...
Mamy To! ECONOMICUS 2020 w rękach Członkini PNTM!
dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń, prof. UE we Wrocławiu Pracownik Wydziału Zarządzania w Katedrze Marketingu UE we Wrocławiu, Kierownik Studiów Podyplomowych „Marketing i Zarządzanie”, Dyrektor Fundacji Rozwoju UE we Wrocławiu. Dziennik Gazeta Prawna już po raz dziesiąty...
Zmarł prof. dr hab. Klemens Paweł Białecki
Ze głębokim żalem informujemy, że 20 lutego 2021 zmarł prof. dr hab. Klemens Paweł Białecki. Prof. dr hab. Klemens Paweł Białecki ukończył studia licencjackie na Wydziale Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Służby Zagranicznej, gdzie uzyskał dyplom magistra w 1955 r....
Zmarł prof. dr hab. Jerzy Dietl
Ze smutkiem informujemy, że 23 lutego 2021 zmarł prof. dr hab. Jerzy Dietl - wybitny naukowiec i wspaniały dydaktyk, wychowawca wielu pokoleń studentów oraz pracowników naukowych. Przez wiele lat był Kierownikiem Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.
Seminarium naukowe PNTM
Miło nam poinformować, iż kolejnym przedsięwzięciem, jakiego podejmuje się Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu jest organizacja seminarium naukowego pt. „Marketing w czasie pandemii. Konsekwencje dla nauki i praktyki gospodarczej” Celem planowanego spotkania...
VI ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji rozstrzygnięty
Mamy zaszczyt ogłosić wyniki VI ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji. W kategorii prac magisterskich zwyciężczynią konkursu została mgr Aleksandra Nowak za pracę...
GMC Live! Powrót do wirtualnej rzeczywistości
Po wrześniowej konferencji w wersji stacjonarnej z udziałem między innymi Jurka Owsiaka, Artura Jabłońskiego, Anny Mościckiej oraz Piotra Buckiego, podczas której po wielomiesięcznej przerwie udało się marketerom spotkać twarzą w twarz, organizator wydarzenia - Grupa...
Wyniki konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
Miło nam ogłosić wyniki pierwszej edycji konkursu im. prof. Teresy Taranko na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji, zorganizowanego przez Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu. Laureatami konkursu zostali: Miejsce 1 dr Aneta...
Fundacja Centrum Kształcenia Menedżerów partnerem PNTM
Miło nam poinformować, że Zarząd PNTM podjął współpracę z Fundacją Centrum Kształcenia Menedżerów, która od wielu lat zajmuje się kształceniem praktyków biznesu m.in. w zakresie marketingu, wspiera i promuje najnowsze osiągnięcia naukowe i badawcze przedstawicieli...
PNTM Partnerem Golden Marketing Conference
Już 14-15 września odbędzie się 8. edycja wydarzenia, na której prelegenci przedstawią trendy w social mediach (Facebook, LinkedIn, YouTube), Google Ads, działalności CSR, e-commerce, omnichannel oraz przedstawią nowe narzędzia marketingowe, które testują największe...
VI ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu ogłasza VI edycję ogólnopolskiego konkursu im. prof Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji. Zapraszamy tegorocznych absolwentów do składania swoich prac. Zarząd...
Zmiana terminu XXVIII Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji
W związku z niepewnością sytuacji, wynikającą z rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2, Organizatorzy XXVIII Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji informują o zmianie terminu Zjazdu na dzień 15-17 marca 2021 roku. prof. dr hab. Edyta Rudawska Przewodnicząca...
Nowy konkurs
Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu ogłasza konkurs na najlepszą rozprawę doktorską z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji im. prof. Teresy Taranko. Do konkursu mogą przystąpić osoby, które swoje dysertacje obroniły w 2018-2019 roku. Szczegóły w regulaminie....
Marketing w opinii polskich naukowców
Prezentujemy Państwu wyniki badań dotyczących postrzegania marketingu jako nauki przez przedstawicieli naszego środowiska naukowego. Badania zostały przeprowadzone przez Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu w 2018 roku.
Kodeks środowiska naukowego marketingu
Od kilku lat nasze środowisko coraz silniej odczuwa potrzebę kodyfikacji zasad i norm, jakie powinny przyświecać przedstawicielom nauki reprezentującym marketing. Świadczą o tym wielokrotnie podejmowane przy różnych okazjach, najczęściej w czasie konferencji,...
Piąty konkurs na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji rozstrzygnięty
Mamy zaszczyt ogłosić wyniki V Ogólnopolskiego Konkursu na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji. W kategorii prac magisterskich zwyciężczynią konkursu została mgr Elżbieta Baron, autorka pracy „Zakupy impulsowe w...